703 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Hvordan har jeres weekend været? Hvordan har jeres weekend været?

Så er weekenden ved at være slut, så det kunne være hyggeligt med en lille update, på hvad der er sket i jeres weekend. :o)

I går var vi på skue med Chessie. Hun blev desværre meget forskrækket, da højtalerne skrattede, og kunne ikke rigtig finde ro. Det var svært at få kontakt til hende i ringen, hun ville ikke have godbidder o.lign., og skæbnen ville selvfølgelig, at der blev snakket i mikrofonen, mens vi var i ringen. Dommerne var dog enormt sød, og vi endte da også med en excellent, på trods af at Chessie næsten lige har smidt pelsen.

Kort inden vi skulle i Store Ring, skrattede højtalerne igen. Jeg kunne kun få hende til at falde lidt til ro, når jeg sad ved siden af hende, med en hånd i halsbåndet og en hånd under maven.

Men samlet set er jeg så stolt af hende! Det er hendes 3. skue og 2. gang jeg går med hende (sidste var i Februar). Og så endda med Excellent - og vores begges første tur i Store Ring. Oveni det, slappede hun så fint af i buret.

Hvad har I lavet i weekenden? :o)

(I får også lige et billede, fra da vi var i ringen. Det kan nok godt ses, at hun ikke er helt fokuseret her)

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af vandlås og rør under håndvask 750 kr.
  • Et par ørakeleret og nedfaldne tegl i Næstved som jeg ønsker udskiftet og repareret - har selv tegl til rådighed. 2.000 kr.
  • Gulvvarme styringsopsætning 2.000 kr.
  • Blikkenslager 600 kr.
  • Samle 1 bordtennisbord 600 kr.
  • Skifte fronter på køkken (ikea) 2.460 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan har jeres weekend været?
  • #1   30. nov 2014 Hvor er det da flot! Og hun er da også super smuk! smiley

Her har jeg passet Sara, Lulu og en cocker spaniel så vi har gået nogle gode turer og lavet lidt aktiveringssøgning i haven efter aftensmaden smiley

• #2   30. nov 2014 Hvor er hun fin! smiley Mine forældre har været i sommerhus, så jeg har været alene i weekenden. Jeg cyklede på arbejde lørdag og søndag (31,2 km i alt) og var så heldig, at julefrokosten med klassen blev holdt ikke mere end 10 minutter fra hvor jeg bor, så der cyklede jeg også frem og tilbage med risalamande og kirsebærsauce - og i dette hæslige blæsende vejr synes jeg virkelig, det har været meget hårdere at cykle til og fra steder end normalt; så jeg har lidt ondt af mig selv smiley

• #3   30. nov 2014 Min mormor fyldte 80 i dag, så har jeg lavet lektier og i fredags havde jeg besøg af en ven, så det var været meget stille og roligt smiley og hun er bare for lækker smiley

• #4   30. nov 2014 Tak, jeg synes også hun er smuk - men ikke så smuk som hun plejer smiley

Fünke - Hold da op, jeg kan sgu godt forstå, hvis du har lidt ondt af dig selv. :o)

• #5   30. nov 2014 Ja kilometerne stiger pludselig når man får lagt dem sammen, så bliver man alligevel også lidt stolt af sig selv smiley

• #6   30. nov 2014 Det er flot hun klarede sig igennem

Her har det været helt stille og rolig for koldt til at gå ud og være aktiv syntes jeg savner sommeren

• #8   30. nov 2014 Både min søn og min kæreste er syge så jeg har jongleret 4 hunde og 2 x mandeinfluenza. smiley Idag har jeg været i skole oveni efter 2 timers søvn i nat. Nu er jeg så så træt at jeg ikke kan sove. smiley
    En bekendt tog lidt billeder af pigerne og jeg i lørdags på tur, synes de er super fine smiley Dog lidt ærgeligt at nova og juice skal se mærkelige ud på 2 af dem, men skidt nu med det. Er glad for dem. smiley

profilbillede
  • #10   30. nov 2014 Cookie: pigerne (hundene) er da mit mindste problem. smiley Deres ture var dejlige åndehuller i sand lidelse og død smiley
    Ej skal siges min dreng har mellemørebetændelse og seriøst ondt... mega synd. Men gråd i stort set 48 timer med 4 timers søvn på 2 dage er nok til at kører en i sænk..

• #12   30. nov 2014 Det tror jeg bestemt også. Vi har normalt en dreng der aldrig græder. Nu har han stort set grædt i 1½ mdr on and off. Nu har vi igen tid ved ørelægen imorgen og er der hvor jeg forlanger de lægger dræn i..

• #14   1. dec 2014 Tak! smiley Nu godnat HG fra mig.

• #15   1. dec 2014 Hold da op Zarah, sikke en omgang!

God bedring til mand og søn! :o)

Cookie - Det var da altid noget, det kan redde det meste. :o)

• #17   1. dec 2014 Sød kæreste og dejlige hunde. :o)

• #18   1. dec 2014 Det er da rigtig godt gået på skuet, især når nu det kun er 3. gang. Din hund ser super skøn ud! smiley

Jeg har haft en virkelig dejlig weekend! Den er desværre bare gået alt for hurtigt

Jeg var i biografen i fredags og se den nye Hunger games film med en veninde, og snakkede bagefter med nogle venner fra Kroatien på skype stort set hele natten. Lørdag var jeg på skue det meste af dagen hvor jeg hjalp en med hendes hunde, havde desværre ikke min egen med, men skal afsted med ham på søndag smiley
    Og i dag har jeg så ikke lavet andet end at ligge i min seng og se film smiley

• #19   1. dec 2014 Hold da op Sarah stakkels dig og sikke en weekend øv! God bedring

• #21   1. dec 2014 Øv Charlie lyder ikke rart smiley

• #22   1. dec 2014 Synes stort set ikke, at jeg har haft weekend! Føler at 90 % af tiden er gået med projektarbejde, 10 % hygge. Så gerne det var 100 % hygge, men sådan er det jo at være studerende og gå (for meget) op i sit studie smiley
    Ej, har dog haft tid til pigemiddag fredag, julehygge i vores gård i en time lørdag og besøg af kærestens forældre en times tid søndag.

• #23   1. dec 2014 Ida - Puha, kender godt det med, at studiet tager al tiden i weekenden. Man ville hellere bare slappe af og hygge. :o)

• #24   1. dec 2014 Åh nej Charlie dog skriv gerne en pb hvis du har brug for at "læs "lidt af

Kommentér på:
Hvordan har jeres weekend været?

Annonce