{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
723 visninger | Oprettet:

Dejlig dag :) Hvordan har jeres været? ;) {{forumTopicSubject}}

Sikke en dejlig dag det har været idag, bum bummelum smiley

Ja, så fik jeg lige lært Misha at finde en nøgle kæde og et nøgle bundt i haven smiley Og hun kunne også finde nøglekæden over jorden smiley Er igang med at lære hende, at hun skal sætte sig ved det hun finder, det er bare sjovt. Specielt når det går godt! ;D Håber snart at starte ti sportræning! - Så dagen har vidst været lidt i hundens tegn! Masser af træning, genstands og foder søgen i haven. Leg og en løbe tur på 4,2 km for første gang i MAAAANGE år og Misha er bare den bedste løbe partner man kunne ønske sig! smiley Imorgen skal der cykles en bette tur, bare mig og Misha!

Hvad har i lavet af lækreting? smiley

- Billeder er velkomne ;b

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dejlig dag :) Hvordan har jeres været? ;)
  • #1   5. apr 2013 Misha nænner ikke helt at give slip smiley

profilbillede
  • #2   5. apr 2013 Tovtrækning smiley

profilbillede
  • #3   5. apr 2013 Haha ej hvor sjovt! Skulle lige til at lave et emne næsten magen til ;o)

Ollie har også været en dygtig pige i dag!
    Jeg havde tabt min fars nøgler ude på marken(Stoor mark med slå-græs) og var lettere i panik.. Min lidt desperate og kreative tænkning kom så på at tage mine egne nøgler og Ollie med ud for at lede..
    Ollie har aldrig trænet noget som at lede efter genstande - hun har søgt mad og gået en smule spor, intet andet!
    Jeg lod Ollie snuse til mine nøgler og sagde Søg! Og svup så var tøsen afsted med halen i vejret og snuden i jorden.. Og tror du så ikke hun fandt min fars nøgler efter at have fulgt min fært ude på marken? Markerer ved at snuse kraftigt og derefter få øjenkontakt med mig - super dygtig vaps! smiley Og en meget lettet Melanie(og far!) bagefter :o)

Tidligere på dagen trænede jeg lidt lydighed med Mystique, som går en fantastisk fri-ved-fod og bare er super arbejdsvillig og pleasende smiley og så har vi været en tur i hundeskoven også smiley

• #4   5. apr 2013 Ej hvor MEGA fedt! Det er jo sådan noget jeg gerne vil med Misha smiley Nu ved jeg ikke hvad Ollie er foren race. Misha er jo ikke blodhund smiley Men hun synes det er fedt at søge. Og hun har dårligt ben, så hun må helst ikke hoppe. Så er spor jo perfekt! smiley Misha har heller ikke noget imod at tage metal i munden. Så vi træner tit at hun skal samle nøglerne op og give dem til mig. smiley Det er så fedt! smiley

Dejligt! Misha er også bare super dejlig og nem at træne med i haven. smiley

Kommentér på:
Dejlig dag :) Hvordan har jeres været? ;)

Annonce