Dejlig dag :) Hvordan har jeres været? ;) {{forumTopicSubject}}
Sikke en dejlig dag det har været idag, bum bummelum
Ja, så fik jeg lige lært Misha at finde en nøgle kæde og et nøgle bundt i haven Og hun kunne også finde nøglekæden over jorden Er igang med at lære hende, at hun skal sætte sig ved det hun finder, det er bare sjovt. Specielt når det går godt! ;D Håber snart at starte ti sportræning! - Så dagen har vidst været lidt i hundens tegn! Masser af træning, genstands og foder søgen i haven. Leg og en løbe tur på 4,2 km for første gang i MAAAANGE år og Misha er bare den bedste løbe partner man kunne ønske sig! Imorgen skal der cykles en bette tur, bare mig og Misha!
Hvad har i lavet af lækreting?
- Billeder er velkomne ;b
mar 2011
Følger: 20 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 148 Svar: 2.385
mar 2011
mar 2009
Følger: 15 Følgere: 16 Hunde: 13 Emner: 54 Svar: 1.376
Ollie har også været en dygtig pige i dag!
Jeg havde tabt min fars nøgler ude på marken(Stoor mark med slå-græs) og var lettere i panik.. Min lidt desperate og kreative tænkning kom så på at tage mine egne nøgler og Ollie med ud for at lede..
Ollie har aldrig trænet noget som at lede efter genstande - hun har søgt mad og gået en smule spor, intet andet!
Jeg lod Ollie snuse til mine nøgler og sagde Søg! Og svup så var tøsen afsted med halen i vejret og snuden i jorden.. Og tror du så ikke hun fandt min fars nøgler efter at have fulgt min fært ude på marken? Markerer ved at snuse kraftigt og derefter få øjenkontakt med mig - super dygtig vaps! Og en meget lettet Melanie(og far!) bagefter :o)
Tidligere på dagen trænede jeg lidt lydighed med Mystique, som går en fantastisk fri-ved-fod og bare er super arbejdsvillig og pleasende og så har vi været en tur i hundeskoven også
mar 2011
Dejligt! Misha er også bare super dejlig og nem at træne med i haven.
Dejlig dag :) Hvordan har jeres været? ;)