{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.377 visninger | Oprettet:

Hund i sengen. {{forumTopicSubject}}

At have min lille Uffemand i sengen kan være det bedste og mest hyggelige..
Desværre leder én dårlig vane til flere, så han er begyndt at tage hele sengen i steet for et hjørne smiley Det værste ved at han sover hos mig er, at han sparker!

I det mindste fik jeg halvdelen af puden i dag?
-Andre med samme 'problemer'? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund i sengen.
  • #1   24. nov 2014 Jep..

Man tænker: en lille hund på 1,8 kg fylder da ingenting.. men jo det gør de! for Lucky ved lige hvordan han skal ligge for at fylde mest i forhold til os andre. Min kæreste hader når han vil ligge ovenpå hans dyne imellem hans ben, for så kan min kæreste ikke flytte sig uden at flytte lucky.
    Og når han putter ved mig skal han altid under dynen og så så tæt på mig som muligt, og så strækker han sig, så man ikke kan være der.. Den dumme lille hund smiley
    Da han var lille skulle han altid ligge op ad mine ribben og så med armen om sig, så han rigtig kunne putte under dynen, og de fleste der har haft hvalp ved at nattesøvnen i forvejen er ret minimal, men jeg vågnede hver eneste gang jeg skulle rykke mig en smule, for jeg var simpelthen så bange for at ligge mig på ham, og han blev så sur når man bare tænkte på at vende sig, for han sov jo lige så godt..

Men jeg ville ikke bytte det for noget i verden, det er så hyggeligt, og når jeg er hos min far hvor lucky ikke er med, så kan jeg slet ikke sove fordi jeg mangler min lille skat ved mig.

• #2   24. nov 2014 Tasja kan krølle sig meget sammen hvis hun bliver bedt om at hoppe ned når ens ben sover af hun har ligget oven på en smiley

profilbillede
  • #3   24. nov 2014 Nope. Har ikke det problem herhjemme. For hunden må ikke komme ind i soveværelset smiley men er sikker på, at hvis hun måtte, ville hun også fylde det hele smiley

• #5   24. nov 2014 Ulvene er flinke til at ryke sammen GG, ej de sover ikke i sengen, med mindre manden har nattevagt smiley men lidt godnat hygge er skønt, samt morgenhygge hvor jeg føler mig som pølsen i en hotdog når de begge skal putte smiley
    Den gamle cairn sover i min fodende, men han mærkes ikke, og ligger lige så stille hele natten.

• #6   24. nov 2014 Kiara ligger ikke i sengen af egen fri vilje . Hun får det for varmt . Men Coco vil helst ligge der hele tiden . For det meste går det fint men nogle gange syns han lige med sine 55 kg at han skal fylde så meget som muligt . Og rykker man sig ikke lægger han sig da ovenpå en ;p

• #7   24. nov 2014 Mine mopper sover også i sengen, det er hyggeligt og jeg vågner hvis de engang imellem ikke snorker. Men det sker ikke so tit. smiley

• #8   24. nov 2014 Mine er nogen gange i sengen ,men Linka smasker og pruster, og ja skal helst ligge helt op af mig ,hvis ikke oven på mig
    Og i denher tid, hvor hun bare fælder mega meget ,så jeg får hundehår i munden, er hun altså forvist til hendes kurv smiley

• #9   24. nov 2014 Hundehår, det vil jeg ikke snakke om.
    En mops fælder ikke kun 2 x om året, men året rund. Jeg undrer mig over, at de ikke er helt skallet.
    Derfor har jeg også bur i bilen, så resten an den er hundehårfri.
    Men pyt, man er vel dyreven. smiley

• #12   24. nov 2014 Så sent som i nat vågnede jeg til en snude i nakken og 2 poter i ryggen smiley
    Vi har desværre begge været vant til en 2x2m seng, som jeg ikke har pt., så jeg må næsten finde andre steder at sove sommetider smiley

profilbillede
  • #14   24. nov 2014 Hvad kan jeg sige? Et rigtigt hjem er, hvor hundehår hænger fast på alt andet end hunden :'D

• #15   24. nov 2014 Vores to vil gerne være i sengen, men de sover der sjældent hele natten.

For Chessie bliver det for varmt, og Luna gider ikke være der, når Chessie er der, fordi hun (Chessie) vil ligge tæt og nusse, og det gider Luna ikke.

De sover i mine forældres soveværelse, men der er altid plads, fordi man far arbejder om natten, så i hverdagene er der kun en person i dobbeltsengen.

Men når de så sover i sengen (enten min eller mine forældres), så er de egentlig ok til at give plads. Chessie har dog for vane at lægge sig mellem ens ben, eller ovenpå benene, og hun flytter sig ikke lige sådan, selvom man forsøger at bevæge sig.

Da katten sov i soveværelset, var det helst på ens mave, og hun knurrer hvis man flytter sig. :o)

• susanne
    susanne Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 103
    #16   24. nov 2014 nej det kender jeg slet ikke B)...... joe vist gør jeg det :D, deler også seng med vuffe , eller oz er det hende der deler seng med mig smiley

• M
    M Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Emner: 33 Svar: 179
    #17   24. nov 2014 Vores hund fylder det hele! Og han tager dynen, og han sparker smiley Men han er dejlig at putte med alligevel, jeg ville aldrig undvære det smiley

profilbillede
  • #18   24. nov 2014 Åh jeg kender det aalt for godt med min lille hund vi ligger min kæreste mig og hende og hun er den mindste men fylder alle mest. Utrolig sådan en lille hund kan fylde så meget hehe

profilbillede
  • #19   24. nov 2014 tja personligt syntes jeg godt nok det er vildt ulækkert.. og jeg er ellers ikke specielt sart, nu ved jeg selfølglig hvor og hvordan andre lufter deres hund.. men jeg gider godt nok ikke have slæbt alverdens ting op i sengen og bade i hundehår.. hvis jeg vil putte lidt med pixie ligger jeg mig ned på gulvet toæ hende. jeg kommer aldrig nogensinde til at dele seng med en hund smiley men smag og behag selfølgelig

• #20   24. nov 2014 Jeg står tit i supermarkedet bagved nogen mennesker, der er rigtig ulækker og
    lugter af sved og uvasket hår og det der er værre.
    Mine hunde er meget mere velplejet og lugter ikke.
    Men hår er der rigeligt af, det er rigtig.

• susanne
    susanne Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 103
    #21   24. nov 2014 Enig med Jutta :D..ja jeg støvsuger gerne sengen hver dag for hundehår , for at sove med vuffe ..men hurra for forskelligheden på os mennesker

• #22   24. nov 2014 Lulu sov i sengen de første tre år. Så rykkede hun på gulvet, da hun døjede med inkontinens.

Nu sover de begge på gulvet, men kan i ny og næ godt finde på at prøve lykken i løbet af natten. De bliver så sendt ned, når de bliver opdagede - nogle gange er de dog så lydløse, at vi ikke opdager dem, før de har sovet der i en rum tid smiley

• M
    M Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Emner: 33 Svar: 179
    #23   24. nov 2014 Jeg skifter bare sengetøj rigtig tit og vasker altid min hunds poter smiley
    Normalt er jeg faktisk sart, men med min hund er jeg ret ligeglad. Jeg kysser ham jo også på hans dejlige snude 100 gange om dagen smiley

• #24   24. nov 2014 Steffen - har det ligesom dig smiley

• #25   24. nov 2014 tja altså nu bliver min hund luftet ret meget på marker og i skoven,. og det er godt nok ligegyldigt hvor meget jeg tørre hendes poter af så er der jord i det meste af hytten.. altså jeg kan ihvertfald nemt se hvor meget hun sviner på gulvet,, det syntes jeg ærlig talt er ulækkert at skulle sove i.. men ja.. mennesker er forskellige, heldigvis..

• #26   24. nov 2014 Joy ville helst sove sådan her altid, Det er bare det at det er min pude, og nej nej det hjælper ikke med en til hver !! Hun undre sig hver aften over jeg ikke er tilfreds med når hun overgiver halvdelen af den til mig

profilbillede
  • #27   24. nov 2014 Når hun så er smidt væk fra hovedpuden, så sover hun bedst sådan her, det kan godt larme en del !

profilbillede
  • #28   24. nov 2014 M Har det præcis på samme måde, her bliver der også vasket poter, og mave hvis den også er beskidt, har for længe siden opgivet bare at tørre med et håndklæde.
    Sengetøjet her bliver også skiftet virkelig tit, hader en beskidt seng.
    Er også rigtig sart, men synes det er mega hyggeligt, med hund i sengen smiley

Kommentér på:
Hund i sengen.

Annonce