{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.432 visninger | Oprettet:

ørebetændelse {{forumTopicSubject}}

Av mine øre!
Sagen er ar jeg har infektion i begge mine øre. Det var så slemt at jeg båede havde ondt i kæben og øjet i højre side, men den væreste infektion var i venstre side af øret.. Men nu efter jeg er begyndt at dryppe er smerten taget til. Specielt lige når jeg drypper. Er det normalt? Har en trykkende hovedpine som om mit hoved er ved at eksplodere. Mine øre trykker, mine øjne smiley igår var det eneste der hjallp en Dolol. Men har ikke flere så har kun iprener men de virker ikke så godt smiley

Øv bøv.

Har i prøvet det..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ørebetændelse
  • #2   28. okt 2014 Var til læge igår. Kom jeg vidst til at glemme. Hvor jeg fik øredråber. Og ja så efter jeg begyndte at dryppe gik det jo bare amok smiley

• #3   28. okt 2014 Kontakt lægen og spørg om det kan passe.

• #5   28. okt 2014 Må nok prøve og ringe engang til smiley

• #7   28. okt 2014 Alt han sagde var at jeg havde infektion i begge mine øre, men værst i venstre.
    Så snakkede han om betændelse. Jeg var ikke inde hos lægen i mere end 5 min. Han kiggede, sagde betændelse, også var jeg ude igen. ¨

Infektion er vel ikke = mellemøresbetændelse?

• #8   28. okt 2014 Njaa... Mellemørebetændelse er vel også en infektion tænker jeg...

• #9   28. okt 2014 B-B mellemørebetændelse er en infektion i hulrummet mellem trommehinde og det indre øre,det er som du beskriver enormt smertefuldt og er ikke sjovt når man skal ned og ligge..min datter har kronisk mellemørebetændelse og hun beskriver det som selvfølgelig mange smerter og så siger hun at det knaser nede under øreflippen og så kan hun ikke ligge helt med med hovedet og sove da det så trykker i ørerene...rigtig god bedring til dig...

• #10   28. okt 2014 Annette: har I overvejet zoneterapi? Jeg var et rigtig ørebarn med konstant mellemøresbetændelse og halvdøv pga stoppede ører, men så fik jeg zoneterapi som 5-årig og har aldrig haft ørepine siden. Det virkede simpelthen så godt!

• #11   28. okt 2014 Julie p det må jeg indrømme jeg ikke har tænkt på smiley det kan da være jeg sku undersøge det nærmere.. smiley hun er næsten 12 år og vi mærker ikke på hende at hun har det,hun har fundet nogle strategier til at lindre selv,men Julie jeg vil i dag undersøge det..tak for input smiley hmm mærkeligt at hendes ørelæge ikke har foreslået det!!! Nå men man blir jo klogere hver dag smiley

• #13   28. okt 2014 Tak smiley jeg blev spurgt om jeg var ørebarn. Hvilket jeg ikke var. Jeg vil prøve at opsøge en ørelæge så. Da mit hoved føles det er ved at springe smiley øg det nærmest gør mere ondt efter jeg startede på øredråberne end det gjorde før. Får PT. Ciflox.

• #14   28. okt 2014 Tænk sig jeg troede slet ikke man behandlede øreinfektioner med dråber mere, en infektion er i min verden en betændelses tilstand, og den skal behandles med antibiotika ...

• #15   29. okt 2014 Annette: ikke alle læger går ind for alternative behandlingsformer. Det var også kun fordi min faster er zoneterapeut, at jeg kom i den behandling.

• #16   1. nov 2014 Jeg prøver lige her igen smiley
    Der står man skal dryppe i 7 dage.

Men der er ved gud ikke sket en ændring smiley
    Tværtimod er jeg gået hen og har fået feber (Tror jeg er ude i en influenza nu, da jeg har ondt over alt, og hold i nakken, og hævede kirtler på halsen)
    snotter og alt føles som om det er lige ved at eksplodere smiley

Bør jeg vente til mandag med at søge "læge". For det er ikke rart at have så ondt i mine øre smiley

• #18   1. nov 2014 Tak smiley Jeg vil så finde ud af noget smiley

• #20   1. nov 2014 Nej, jeg har fået en tid til om 1½ uge. smiley Det var den hurtigeste tid ud af 3 ørelæger i nærheden.

• #21   1. nov 2014 der må da være en mulighed for at komme til vagtlæge i det område hvor du bor ....

• #22   1. nov 2014 Jeg har fået en pille af min far, jeg aner ikke hvad der er i den. Men for første gang i flere dage kan jeg være i mit eget hoved smiley Jeg ringer til lægevagten imorgen, hvis det ikke er blevet bedre smiley Nu vil jeg se min dyne

Kommentér på:
ørebetændelse

Annonce