{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.785 visninger | Oprettet:

Ørebetændelse {{forumTopicSubject}}

Så er alle muligheder ved at være brugt.. mine forældres dejlige Cocker Spaniel dreng på 8 år har længe døjet med svamp i ørene som giver ham betændelse i det indre og ydre øre. Alt er ved at være prøvet af alle mulige og umulige slags penicilin samt prednisolon. Også naturmedicinsk penicilin er prøvet hvilket han konstant får som suplement til kemien.

Det skal siges at flere forskellige dyrlæger uafhængigt af hinanden anslår at svampen skyldes en allergi. Vi har derfor prøvet med forskellige typer "ren" hjemmelavet mad helt uden unødvendige tilsætninger.

Hundene lever et lækkert og sundt hundeliv med masser af motion i skov og på stranden og bor i en stor indhegnet have.
Nu skal jeg lige bruge et hurtigt mirakel for selvom hunden har langt langt overvejende gode dage helt uden vi kan mærke noget på ham, så begynder det at være tid til at træffe den beslutning som er den eneste ansvarlige men som vi næsten ikke kan sige ved navn.
Mine forældre lever utrolig tæt sammen med deres to hunde og er yderst opmærksomme på tegn på ubehag.

Gode råd? Rigig gode råd? Pris ligegyldig!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ørebetændelse
Kommentér på:
Ørebetændelse

Annonce