{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lopper og leg med andre hunde
  • #1   25. okt 2014 Jeg har brugt Bravecto og det virker ret hurtigt smiley
    Prøv at hør din dyrlæge ad smiley

• #2   25. okt 2014 jeg/vi bruger frontline, det virkede også fint problemet er at lopperne har lagt æg, så der går noget tid før vi helt af med dem. og man må vidst kun give en loppekur 1 gang om måneden

• #5   25. okt 2014 ja okay. altså vi har vasket vores hjem ned og støvsuget og gjort rent alle steder smiley

• #7   25. okt 2014 jeg er 100% enig A T det da synd at smide dem videre til andre hunde. Kunne bare godt være at i andre vidste hvad man ellers kunne gøre, for pt har hun jo lopper stadig efter første kur, det kan vi jo se, men vi må jo ikke give hende en kur til så kort tid efter første behandling

• #8   25. okt 2014 På mine 8 år som hundeejer har jeg set 2 lopper på mine hunde. Så jeg er ikke ret velbevandret i loppebekæmpelse, men altså er det ikke en fordel at skifte præparat med jævne mellemrum?

• #9   25. okt 2014 Jeg ville flippe totalt hvis jeg fandt ud af at en havde ladet deres loppebefængte hund/kat lege med mine dyr ...

Eet eneste bid og min hund kan ende med at skulle i narkose pga. hotspot/allergi til over 5000 kr.

Hun får Bravecto, men hvis hun bevidst bliver smidt ind i et loppebefængt miljø så er det næsten umuligt at forebygge loppebid.

Ingen der har lopper i deres hjem er velkomne herhjemme og alle dyr vi omgås eller passer skal være garanteret loppefri.

I hundeskoven sørger vi også for at vores hunde er parasitfri og raske så vidt det overhovedet er muligt, ellers holder vi dem væk fra hinanden og skoven til de er det.

Det har vi en FB-gruppe med over 100 brugere af skoven til at hjælpe med. Vi henter medicin sammen hvis det er nødvendigt. Fx da der for ikke så længe siden var en eller anden orm som alle hundene derude skulle behandles imod.

Ja, jeg er hys ...

At andre er mere large er super, så længe det ikke er omkring min hund eller andre hunde med svækket immunforsvar.

Jeg kan i øvrigt heller ikke selv tåle lopper.

Jeg ville råde dig til at bruge ordentlige produkter så I kan slippe af med de kræ i stedet.
    Så er jeres dyr mere eller mindre helt loppefri i løbet af max en uge og jeres hjem ligeledes.

Larver ville dø i det sekund de forlader ægget hvis I har brugt de rigtige midler.

Capstar
    Bravecto/Advantage eller lign. (IKKE Frontline da de fleste lopper er resistente og ja så vil det jo tage for evigt at komme af med dem)
    Efter rengøring i hele huset sprøjtes alle revner og sprækker, og det er ALLE sprækker, med Trinol. Også revner i møbler etc.

Trinolen vil dræbe alle larver der forlader et æg. Det virker dog "kun" i 7-8 uger af gangen men det virker.
    Loppeæg kan ligge i over 5 år og ikke klække før de rette forhold opstår ... så længe kan I jo ikke gå med lopper på jeres vov uden den bliver syg ...

• #10   25. okt 2014 Jeg ville dælme også blive hys, hvis jeg fandt ud at at mine hunde havde leget med en hund med lopper, og ejer intet havde sagt.

Jeg gider da ikke have lopper på mine hunde, bare fordi andre mener at deres hunde skal have lov at lege.

• #11   25. okt 2014 jeg har kørt det præperrart du omtaler og har nu prøvet at give hende en, det skal lige siges at lopperne er meget små, men de burde være væk om 15 min står der jo

• #13   25. okt 2014 Rengøringen er nok næsten det vigtigste ved loppebekæmpelse. Der skal gøres grundigt rent, og det skal gøres meget tit! Husk også, at støvsugerposen skal ud - helt ud, når du har støvsuget. Husk, at de fleste lopper er i omgivelserne.
    Med de nye loppemidler, burde det være muligt at slippe af med lopperne.
    Jeg har 4 langhårede hunde og 3 katte, som kommer både ude og inde, og vi har meget, meget sjældent lopper. Når det sker, plejer Advantage til hele banden + grundig rengøring at være nok.

Kommentér på:
lopper og leg med andre hunde

Annonce