{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
678 visninger | Oprettet:

Lejlighed eller værelse til leje på sjælland {{forumTopicSubject}}

Hej alle HG'ere

Jeg håber at det er ok at skrive her, ellers laver jeg med glæde om smiley

Sagen er den at jeg søger en værelse eller en lille lejlighed på sjælland, gerne i det københavnske eller omegn, Roskilde og den dur er også MEGET fint smiley

Jeg flyttede til jylland for 6 mdr siden, for at komme væk og få alt lidt på afstand, trængte til forandring. Men efter et halvt år herovre er det gået op for mig at jeg har nogle nemmesker på "øen" jeg ikke kan leve med er så langt væk fra mig i det daglige.

Jeg skal leve på en SU, så leje må ikke være tornhøj smiley Samtidig har jeg en Corgi på 14 mdr, en kat og 2 små akvarier (20 liter stk). Min kat vil jeg kunne flytte ind hos en veninde, hvis der er tale om et værelse, hvor det ikke er nemt at holde kat smiley

Håber nogen vil kontakte mig og har mulighed for at hjælpe mig tilbage til "øen"

På forhånd 1000 tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lejlighed eller værelse til leje på sjælland
  • #1   24. okt 2014 Hvis ikke du allerede kender dem, så har boligselskaberne Lejerbo og DAB en del lejligheder og ungdomsboliger omkring Køge og Herfølge, hvor man gerne må have hund og hvor de er okay i priserne. Prøv at kigge dér og skriv dig evt. op.

    www.lejerbo.dk www.dabbolig.dk


  • #2   24. okt 2014 Tak, kigger på det smiley

  • #3   24. okt 2014 Netværk, især hvis der er hovedstadsområdet. Ellers er der noget nærmest umuligt at finde noget hvor du må have hund (den må du ellers gerne aflevere her helt seriøst smiley )

    Ellers så skal du lave den frække med at kontakte ejendomsmægler, der har lejligheder de ikke kan få solgt. Nogen gange kan du være heldig, at ejer så vil leje ud og ikk miste flere penge.


  • #5   24. okt 2014 Jeg er allerede skrevet op i Morbærhaven, har boet der før smiley Men man får desværre ikke kastet lejligheder efter sig mere derude mere, gjorde man da jeg flyttede ind i sin tid smiley

    Det var faktisk mit netværk der anbefalede mig at prøve her også, da jeg bare gerne hjem "hjem" nu smiley

    Og min dejlige hund kan jeg nok ikke undvære, han er liiiidt for lækker til bare at give slip på smiley


  • #7   24. okt 2014 Er det nemt at få i Farum Midtpunkt Maj-Britt?

    Pt har alt interesse.. Enten så jeg kan starte i skole i København til januar, ellers først efter sommerferien, da det skal kunne hænge sammen med min skole smiley


Kommentér på:
Lejlighed eller værelse til leje på sjælland

Annonce