{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.034 visninger | Oprettet:

Lejlighed/værelse i Kbh {{forumTopicSubject}}

Hej kære Hundegalleri!

Min livssituation har ændret sig noget i løbet af de sidste par måneder - manden og jeg er gået fra hinanden, jeg er blevet færdiguddannet, men er pt. sygemeldt... Jeg har nu god tid til at tænke over hvad jeg vil med livet - og har derfor søgt ind på Københavns Universitet, med 99 % garanti for optagelse (alle er optaget de sidste mange år, jeg satser på, at heldet også er der for mig smiley )..

Derfor må jeg finde mig et nyt sted at bo, da det bliver lige rigeligt langt at pendle fra Viborg til København smiley Da jeg er inkarneret jyde aner jeg jo klap om hovedstaden, og hvor man kan finde et billigt sted at bo.. Jeg vil være på SU, og forventer at tage nogle vagter ved siden af, men vil ikke kunne ligge mere end 3500 i husleje.. Dette er jo ikke meget, men jeg håber alligevel det kan lykkes, at finde et sted, hvor både jeg og den lille dame kan bo!

Har I nogle gode forslag til hvor jeg kan lede? Har selvfølgelig kigget dba, boligportal osv..
Eller har I måske selv et værelse, eller kender nogen, der mangler en sød rommate? smiley

Kom glad med alle input, I mener kunne være relevante smiley
Jeg vil gerne kunne flytte ind i løbet af sommeren..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lejlighed/værelse i Kbh
  • #2   26. mar 2014 Lysalleen i Trekroner (lige ved trekroner station) må man have 1 hund, Farum midtpunkt må man have 4 husdyr (studie boliger er rent billig, vist nok under 2000kr pr. mdr) Morbær haven i Albertslund må man også have hund...og der er flere men de er ikke altid nemme at få men Held og Lykke smiley