{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.374 visninger | Oprettet:

Lejlighed i KBH med hund.. HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Hej..

Jeg håber virkelig der er nogle som kan hjælpe, vi er ved at blive desperate..

Mig og min kæreste søger lejlighed i kbh, vi kan give 7000 +forbrug, vi bor i øjeblikket i Svendborg men jeg skal starte på uni her lige om lidt om min kæreste er færdig uddannet dekorationsmaler.. men så er der lige det med Thyra, det er jo umuligt at finde noget hvor man må ha' hund..

Jeg håber virklig at nogle kan hjælpe eller kender nogle fifs, bare et værelse eller noget og vi vil være lykkelige og helst i enten København k, nord, syd, vest, øst, amager, valby, Frederiksberg osv osv.. bare det er cykel afstand på højst 30-40 min til Uni på Njalsgade..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lejlighed i KBH med hund.. HJÆLP
  • #1   12. aug 2013 Det er svært at finde lejligheder for tiden, især hvor man må holde hund. Nu ved jeg ikke, hvordan økonomien ser ud,men prøv at kig på andelslejligheder - det åbner lidt flere muligheder

  • #2   12. aug 2013 I morbærhaven i Albertslund må man holde hund. Det er godt nok ret småt, men jeg tænker at det er ok til en start.
    http://www.morbaerhaven.dk/morbaerhaven/


  • #3   12. aug 2013 Altså hvis i kan tage toget så er jeg næsten sikker på i hurtigt kan få en et værelses i Hvissinge. Der plejer ikke at være lang ventetid på de et værelses der. Det er under Glostrup Boligselskab. Man må have et kæledyr. Dog under forudsætning af hunden ikke er på den meget lange liste over forbudte hunde i området.

  • #5   12. aug 2013 Anne Julie..

    Jeg bor i Morbærhaven og er ovenud lykkelig for det.. Her er mange tomme lejligheder og 2'erne er rigtig lækre..

    Zanitha - Du kan skrive til mig hvis du vil vide mere om stedet, lejlighederne og andet.. Måske kan vi endda arrangere en fremvisning af en smiley


  • #6   12. aug 2013 tænker bare at morbærhaven er ret langt væk,..

  • #9   12. aug 2013 Kender en studerende med en lille hund her, selvom der står kat.. og så er det jo vildt billigt med tilskud til studerende

    (link fjernet)


  • #10   12. aug 2013 Det tager 20 min fra KBH til Albertslund. Og nej, når i er så sent ude så kan i ikke rigtig tillade jer at være kræsne. Hvis i altså vil beholde hunden.....

  • #11   12. aug 2013 puha inden 1/9... Ja det bliver nok noget nær umuligt i indre KBH og amager, med mindre i kender nogen som kender nogen der har set et billede af Tordenskjold.

    Jeg er ikke engang sikker på i kan nå at få noget i Hvissinge. Men prøv at ring til Glostrup Boligselskab eller til Morbærhaven first thing in the morning.


  • #12   12. aug 2013 har man kondi, så vil man kunne cykle fra morbærhaven til byen på ingen tid.. i mine velmagtsdage der kunne jeg cykle i fornuftigt tempo fra morbærhaven til niels bohr instituttet på noget i stil med 45 minutter.

    Til gengæld er der så en skov på den anden side af vejen, med et stort område hvor hundene må være løse... de områder er der langt imellem længere inde mod byen.


  • #13   12. aug 2013 det behøver ik at være inden d. 1/9 har et sted vi kan være i hvert fald de første 2 måneder..


  • #14   12. aug 2013 Bliver nok svært at finde noget i indre by men der er mange muligheder i forstæderne

  • #16   12. aug 2013 Bor selv i andel 5 min fra hovedbanegården... og i et par andele her må du gerne have hund... men ja det kræver i kan/vil købe..... ja og at der så er nogle til salg.

    Ellers er det ret svært i indre kbh.. og ja du skal nok til amager... eller Albertslund som nogen også nævner.


  • #17   12. aug 2013 Man skal være ude i GOD tid hvis man vil have lejlighed i kbh, har selv veninder der har ledt i flere måneder, og stadig ikke fundet noget. Vil også råde jer til at kigge på byerne omkring (min søster har selv boet i Morbærhaven i Albertslund, som nogle nævner)
    - Eller evt Roskilde, det tager 20 minutter med regionaltog, så er man i København smiley

    Kig evt herinde: findbolig.nu, der er en del boliger, man gerne må have dyr i, og de er relativ billige, da mindst én i husholdningen skal studere for at man må bo der. Men det gør du jo også smiley


  • #18   12. aug 2013 Nu har jeg ikke lige tjekket hvilken hund i har, men vi har her i morbærhaven en masse gode tilbud til hund..

    Vi har Agility, Rally og lydighed - alt sammen betalt under jeres husleje.. Derudover har vi vestskoven i baghaven med både hundeskov med sø og massere af lange gode stier hvor hunden dog skal være i snor.. Her er super lækkert at have hund.. Vi har et dejligt fællesskab, samt en side på FB for os med hund her, så man kan arrangere gåture og andet.. Hjælpe hinanden med ALT smiley Det er et fedt sted at have hund..

    Og der er rigtig mange som tager det offentlige ind til byen uden problemer..


  • #19   12. aug 2013 Jeg ville også sige morbærhaven. Jeg boede der i sammenlagt 7 år og var rigtig glad for det.


Kommentér på:
Lejlighed i KBH med hund.. HJÆLP

Annonce