{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.194 visninger | Oprettet:

Hvalpe - jeg vil også være med! :D {{forumTopicSubject}}

Er godt klar over at det er de færreste herinde der aner at jeg eksistere, på trods af at jeg har været her i noget tid og fulgt næsten samtlige forumemner og brugt tid på at stikke en finger i jorden og føle temperaturen - men NU er det vidst på tide at jeg gør mig upopulær med hvalpe spam, smiley

Uuuuh ja, nu er det jo ved at være et års tid siden at A-kuldet fløj fra reden - det værende både til Tyskland, Sverige, Sjælland og Fyn. Der er røget mange billeder og skønne mails ind fra deres nye ejere og et par af dem har da også fået besøg og kys hvilket har været en fantastisk oplevelse!

Nu venter næste udfordring, for smukke, skønne Gaeia var for 4 uger siden en tur over broen for at besøge Bostobox Wasco, der sundhedsmæssigt og temperamentsmæssigt virker som et godt valg og et godt udgangspunkt til at få nogle sunde hvalpe.

Trunten har både fået taget blodprøve og er blevet scannet drægtig, så nu er det bare at vente og se hende vokse og krydse fingre for at alt igen glider som det skal. Iiih hvor er jeg spændt, det er så fed en oplevelse at have hvalpe i huset, og da dette formegentlig er sidste gang det kommer til at ske bliver jeg nødt til at spamme lidt smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalpe - jeg vil også være med! :D
Kommentér på:
Hvalpe - jeg vil også være med! :D

Annonce