Adskillelse.. Det kan jeg ikke :( {{forumTopicSubject}}
Hej
Øv altså.. Der er så mange muligheder herinde, som hundeejer. Så kæmpe stor og helt enorm recourse at trække på.
Her er så mange mennesker med deres helt egen unikke opfattelse, mening og holdning; ikke at forglemme erfaring.
Og så er der noget, for mig at se, noget rivalisering, noget gruppering, manglende respekt og simpel høflighed (mangel på).. Som fuldstændig gennemsyrer det hele..
Jeg er ikke et menneske der er i stand til at springe over hist og her.. Og ganske uventet.. Midt i en helt almindelig "snak".. Kan der pludselig komme en ind og svine en anden og dens hensigter til, på groveste vis.
Det gør, at en ellers spændende tråd pludselig for mig, standser. Fir jeg gider ikke sidde og læse om andres had, nag eller hvad det nu er, midt i en tråd om f.eks. Hvalpefoder. Det kommer ikke mig ved.
Måske er jeg (igen) kommet ind på et dårligt tidspunkt.. Måske er det bare sådan hele tiden.. Måske er det her mere et sted for diskussion og udbusning end en vidensbase for hundeejere (hvilket jeg troede). Uanset må jeg tage mig endnu en pause herinde fra. Måske egner jeg mig ikke til sådan et sted her. Jeg får ondt i maven mår det pludselig går op for mig at det jeg sidder og læser i virkeligheden er hån og stikpiller eller andet "nasty"
Jeg har dog fået noget godt med mig. Tak til Jer der har budt mig velkommen. Jeg havde lige indtastet Ally, så væltede det ind med velkomsthilsner. Det var rigtig dejligt.
Det var også dejligt at kigge på jeres vovser. Og hjælp fik jeg også, i min tråd om hundetrækseler. Og så er der Tula.. En tråd som jeg synes er noget virkelig brugbart at følge
Så en masse godt... Men øv at det (for mig) bliver ødelagt.. Jeg håber Jer der er her er meget bedre til at sortere og adskille, end jeg er. Jeg duer bare ikke til det.
Men tak til Jer jeg har krydset veje med. For jeres hjælpsomhed og venlughed
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
Håber vi ser dig igen herinde
jun 2014
Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 22 Svar: 923
Jeg har dog mit filter mod internetbrug og jeg synes selv jeg er god til at adskille. Når jeg lægger computeren væk, jamen så tænker jeg ikke videre over hvad der måske er sket her på forum.
De fleste ting er til at grine af og så må man jo bare læse de ting man gider og sortere resten fra.
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 2.128
Man kan sige at dit indlæg jo også drejer tingene i en anden og mere personlig retning og det vil jeg helst ikke undvære, så tak for det
Jeg synes også det ville være klædeligt for siden at de åbenlyse skænderiers blev taget over pb. Igen kan man så tænke at der er så mange mange mennesker herinde, også mennesker man ikke ville bruge 5 minutter på i det virkelige liv fordi man ikke matcher og at disse mennesker har vidt forskellige reaktioner på uenigheder. Det bidrager i min verden til at HG er mangfoldig, personlig og interessant.....men igen de direkte ondskabsfulde kommentarer kunne jeg også godt være foruden.
Jeg har kun haft positive oplevelser med HG og er da ærgerlig over at ikke alle har det sådan, men det er jo livets vilkår også på nettet tror jeg....
maj 2004
Følger: 14 Følgere: 28 Hunde: 6 Emner: 126 Svar: 5.065
jun 2008
Følger: 1 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 170 Svar: 1.894
Jeg har været herinde i en del år efterhånden, men mest på sidelinjen, og derfor ikke en del af de konflikter der husere herinde. Egentlig er det ikke noget der påvirker mig personligt og jeg er stadig glad for at være her. Det jeg synes er et problem for mig, er en tråd om noget jeg gerne vil vide noget om e.lig. kan det blive rigtig svært at finde hoved og hale i emnet fordi der bliver halet nag og tidligere diskussioner ind i emnet og så bliver det, det der fylder og alt/alle andet/andre bliver total ignoreret.
apr 2013
Følger: 5 Følgere: 3 Emner: 63 Svar: 1.079
Sidder indimellem og læser det fnidder højt for min kære kæreste og han er fuldstændig flad af grin.
Men ja det er sgu for meget, jeg holder mig bare ude af det og kan grine i baggrunden.
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 906 Svar: 17.432
Her er rigtig mange brugere.
Nogen skal lære ikke at tage alt meget nært og personligt og andre skal lære at kigge indad engang imellem.
Langt de fleste fungerer godt
jul 2009
Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 884
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 87 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.499
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 5.012
Flertallet herinde på HG er jo heldigvis søde, rare og fornuftige mennesker, men ja... der kommer noget fnidder en gang i mellem og så er der de regelmæssige "provokationstråde" og "provokatører", som man nok ikke er så god til at genkende når man er ny.
Hvis du ikke kan lægge afstand til det eller springe dramaet over, og det går dig så meget på at det ødelægger din dag og dit humør, så kan den rigtige reaktion være at tage en pause - for det er HG altså bare ikke værd.
jul 2009
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.367
Ofte lukkes øjnene for dynamikken, og hvad der er gået forud.
jul 2009
Adskillelse.. Det kan jeg ikke :(