{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
728 visninger | Oprettet:

hvad har din psykiske lidelse givet dig? {{forumTopicSubject}}

Der ses altid så negativt på psykiske lidelser og begrænsningerne heraf stjæler fokus.

Men jeg lå og snakkede i går aftes, og da vi kom ind på psykiske lidelser og begrænsninger kom jeg til at tænke på hvad min angst og diverse diagnoser har givet mig. Og det må være....

Ekstremt selvkontrol. Både fysisk og psykisk. Pånær alt hvad der har noget med min angst at gøre... Det kan jeg skutte styre :(.

Hvad med jer? Skal der ikke ses lidt positivt på det som der tynger os?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad har din psykiske lidelse givet dig?
  • #1   25. aug 2014 Jeg havde igennem nogle år en depression, der gjorde mine tanker og hele mit liv meget negativt. Jeg synes egentlig jeg har lært mange ting af det.

Jeg har lært at overdøve mine negative tanker, med positive tanker, jeg har lært, at hvis man gentager noget for sig selv længe nok, så begynder man at tro på det. Jeg er blevet bedre til at se positivt på tingene.

Pga. depressionen har jeg nu tendens til let at få stress (jeg bekymrer mig for meget). Derfor har jeg lært at tage mig bedre af mig selv - jeg kan alligevel ikke præstere noget, hvis jeg ikke har det godt. Jeg har også lært, at jeg ikke skal stresse eller bekymre mig over ting, jeg ikke kan gøre noget ved lige nu. Alting ser som regel lysere ud om et par dage, og alt skal nok ordne sig i sidste ende, på den ene eller anden måde.

Mine psykiske lidelser har været og er stadig svære at komme igennem, men jeg synes helt klart, at det har lært mig meget om mig selv og hvordan jeg reagerer på ting - og hvad jeg kan og skal gøre for mig selv.

• #2   25. aug 2014 Fysiske lidelser er selvfølgelig også velkomne!

Kommentér på:
hvad har din psykiske lidelse givet dig?

Annonce