1.306 visninger
|
Oprettet:
Hvad har du på din bucket list? {{forumTopicSubject}}
Hvad vil du gerne se, opleve, gøre, høre eller andet, inden du skal herfra?
Og hvilke ting har du allerede tjekket af på din liste?
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 31 Annoncer: 16 Emner: 186 Svar: 10.469
Men højt på listen står at sejle rundt i det græske øhav i en Nauticat 33 eller 35.
At gøre noget virkelig fedt for mine naboer.
Og et faldskærmsudspring, selv om jeg nok skal have ble på til det. Faldskærmsudspring er jo noget der nemt kan realiseres, og det ville ikke undre mig om det bliver til noget.
maj 2009
aug 2008
Følger: 15 Følgere: 156 Hunde: 4 Emner: 93 Svar: 1.058
Kunne godt tænkt mig at se Australien, New Zealand og Scotland
jan 2009
Følger: 26 Følgere: 150 Hunde: 2 Emner: 8 Svar: 522
Og til Maldiverne og Schweiz
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 19 Hunde: 5 Emner: 30 Svar: 5.451
Men skal jeg koge det ned til en enkelt ting, så kunne jeg rigtig godt tænke mig at se nordlys. Jeg tvivler på, at jeg opnår det. Der er ikke rigtig nogen af dem, jeg ind i mellem rejser med, der har ønsker om at rejse i den retning, og ønsket er trods alt ikke stort nok, til at jeg har lyst at rejse alene efter det. Og i sidste ende når jeg ligger på mit dødsleje, tror jeg ikke, det kommer til at fylde noget, hverken hvis jeg får ønsket opfyldt eller jeg ikke gør.
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 87 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.483
jeg har længe drømt om at cruise noget af Sydeuropa rundt, en tur uden tidsramme men på mindst 3 måneder, gerne længere, komme rundt i områder i fx Italien, Frankrig og måske Østrig/Schweiz hvor der ikke kommer så mange turister, men må erkende at helbred og medicinforbrug efterhånden er der hvor jeg tror på det, ikke mindst fordi min mand ikke ønsker at stoppe med at arbejde før tidligst sommeren 2026 ...
Men måske, og så vil jeg gerne en tur til Malaysia, og USA fx Colorado og andre stater med storslået natur, og Canada .. vi har haft tur på 2 uger hvor vi nåede New York, San Francisco, Los A, Yosemite, Las Vegas og Washington ... og en anden da vores ældste studerende i Boston hvor vi så forskelligt.
Vi har også haft en spændende 3 ugers tur i Japan da den yngste tog et semester i Tokyo ..
og jeg så ellers er det at være en god mormor der sætter nogle aftryk så hun kan mindes med savn på den gode måde, min mor var ikke nogen hverken god mor for mig eller mormor for mind børn, det har været et mål for mig ikke at være ligesådan ..
sep 2017
Følgere: 523 Emner: 137 Svar: 10.214
Min drøm er at opleve tv2 (bandet, altså) spille på Grønland, så måske det rent faktisk kan komme til at hænge sammen med at se nordlys
dec 2012
Følger: 36 Følgere: 261 Hunde: 2 Emner: 34 Svar: 3.408
Ellers er jeg meget godt tilfreds med vores lille hverdagslykke tilværelse bare mig, ham og hundene
maj 2009
sep 2017
Og høre Sæler, Hvaler og Solskin live
aug 2012
Følger: 15 Følgere: 1266 Hunde: 3 Emner: 156 Svar: 3.251
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1319 Hunde: 1 Emner: 202 Svar: 13.805
Gerne inden min far stiller træskoene.
Jeg er ved at spare op, så jeg skal nok nå det en dag. Om det bliver før eller efter min far stiller træskoene må tiden vise..
Og så ønsker jeg mig brændende en servicehund der kan hjælpe mig med min angst.
mar 2011
Følger: 7 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 25 Svar: 2.021
Jeg vil også rigtig gerne til Australien, New Zealand og mange andre destinationer. Jeg tror faktisk mest, at det er rejser, jeg har på sådan en liste. En dag skal jeg også købe/leje en autocamper og køre på tværs af USA.
jan 2019
Følger: 1 Følgere: 54 Hunde: 5 Emner: 33 Svar: 2.260
sep 2017
Det er denne lille hytte, han har drevet det fra.
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 216 Hunde: 4 Emner: 285 Svar: 8.243
Og noget af det der betød meget for mig, var at være mere sammen med min mor og tættere på hende, og det fik jeg opfyldt da vi i sommers flyttede tilbage til min hjemby
Nå men der er forhåbentligt mange mange år til, så jeg drømmer om:
Jeg vil også gerne se nordlys, og rejse med hundene rundt steder hvor de kan være med, vandre osv.
En tur til USA, hvor jeg vil rundt og opleve en masse.
Tilbage til England. Jeg har været der 2 gange og det er bare så hyggeligt.
Jeg vil gerne prøve at komme til Crufts, ikke nødvendigvis med en hund, men bare for at kigge (Selvom det da også kunne være fedt at konkurrere)
At få en hund som virkelig kan give den gas med træning, prøver, konkurrencer osv. Faktisk bare en Teemo uden det reaktive ville være perfekt.
Og her kommer så en ekstra drøm, nemlig at få en hvalp efter egen hund.
At blive Gift og ikke mindst at blive gammel sammen med min forlovede.
jun 2017
Følger: 43 Følgere: 260 Hunde: 2 Emner: 67 Svar: 3.017
Sæler er en bedre dansk oplevelse, jeg anbefaler kajakker ved Avnø. Fuldstændig magisk oplevelse
feb 2013
Følger: 10 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 79 Svar: 7.337
Ellers så er vores 'bucket-list' snarere at trække stikket fra arbejdsmarkedet og på en eller anden måde leve af vores opsparing og vores lille landbrug - og hvad vi nu ellers kan finde på. Vi er begge ved at være trætte af karriererræset, som nok giver gode penge, men som slider ens hoved op.
maj 2008
Jeg har været i Skotland et par gange før, men ganske kortvarige besøg. I mine unge dage, hvor jeg rejste på interrail med mine venner, var vi en del gange i Storbritannien, men vi havde ikke særlig mange penge, så vi tog et nattog fra London til enten Glasgow eller Edinburgh, tilbragte en dag der, og tog så toget ned igen næste nat, så sparede vi to overnatninger . Næste år lejer vi bil og kører rundt en uges tid, så der får jeg set lidt mere.
maj 2008
maj 2009
Tiden nærmer sig med hurtige skridt, men der ser desværre skidt ud.
Tænk, at et badkan være sådan et stort ønske
maj 2008
okt 2022
Følgere: 6 Emner: 6 Svar: 597
Jeg ville gerne se Grønland, safari i Afrika og det nordligste Norden. Men ville være enormt udfordret på maden. Men tænk at kunne komme på slædehundetur eller ud og se vilde elefanter, løver og giraffer. Det tror jeg godt jeg kunne sulte for.
Jeg har stadig ikke opgivet håbet om at lave mine egne hunde heller. Men det kræver at jeg får en tæve hjem.
jun 2017
Jeg har ingen ide om hvad du mangler for det kommer til at ske, men jeg vil virkelig gerne opfylde det hvis jeg kan.
Lad mig endelig høre fra dig hvis vi skal give det et forsøg. Om jeg skal lede efter en privat hjemmehjælp eller om jeg så skal starte bilen og komme til Sønderjylland og støtte dig, hvis det er balancen der kniber på de glatte fliser.
maj 2009
Det er jo ikke sådan at jeg ikke kommer i bad, det gør jeg da, og har jeg brug for hjælp, så kan jeg ringe til hjemmeplejen, s0m jeg stadig er visiteret til, selv om jeg ikke har brugt dem det sidste halvandet år
Det er bare ikke en glæde at gå i bad,som foregår på den måde at jeg sidder krumbøjet forover med hovedet langt ud til siden og så langt ned det kan komme, for at der ikke kommer vand i hullet.
Det jeg savner er at stå ganske normal under bruseren og lade vandet risle ned over mig fra top til tå
Hullet er ved at være rimelig lille nu, så det nu er bedre at dække det, så jeg har overvejet om dyrlægen vil sponsorere en krave som jeg kan klippe til og tætne rundt om halsen med sådan en tætningsliste til døre og vinduer
Gad vide om det kunne fungere.
jun 2017
jan 2010
Følger: 3 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 23 Svar: 393
Ellers har jeg, stadigvæk, det mest irriterende ønske om at have en Corgi Pembroke i hjemmet
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 216 Hunde: 4 Emner: 285 Svar: 8.243
nov 2008
Følger: 14 Følgere: 37 Hunde: 5 Emner: 126 Svar: 1.725
Ganske vist blev jeg erklæret kræftfri året efter men hvem kender morgendagen?
I år kom vi afsted. En hel måned i et fantastisk land og nu bor en japansk pige hos os hele året, udvekslingsstuderende. Det var da et kryds på min bucketlist.
Når børnene blir store skal jeg til Antarktis hvis ikke det er smeltet væk.
Jeg vil gerne gå mere af Hærvejen, men sammen med min mand. Har alene gået Jelling til Viborg. Tænk at gå hele ruten.
I 2025 vil jeg gerne genenmføre Mammutmarch. 100 km på 24 timer. Det fortalte jeg min sygeplejerske på kemoafdelingen tilbage i 2019
okt 2023
Følgere: 85 Emner: 24 Svar: 2.518
Mest vil jeg opleve min datter og svigersøn blive raske, men det kan jeg jo desværre ikke bestemme.
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 87 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.483
min ældste har været i NY flere gange og her fornylig, hun var ret chorkeret over et gadebillede der viste mange påvirkede .. det er noget med at der er kommet en lempeligere lovgivning omkring nogle stoffer og det siger hun var meget tydeligt, ligeledes talte hun med nogle lægekolleger der sagde at man havde et kæmpe problem med, tror det var fentanyl ...
aug 2012
Følger: 15 Følgere: 1266 Hunde: 3 Emner: 156 Svar: 3.251
feb 2013
Følger: 10 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 79 Svar: 7.337
aug 2011
Følger: 16 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 49 Svar: 4.509
Har allerede været på adventuretur på New Zealand med alt, hvad det indebærer været working backpacker i Australien med blandt andet næsten 3 måneder på kvægfarm, på rundtur og Safari i Ghana, set noget af Grønland (er 1/4 grønlænder ) og backpacket fra Bangkok gennem Thailand, Malaysia og endte i Singapore
Jeg drømmer nu stadigvæk om at begrave mine fødder i det hvide sand på Maldiverne og besøge min veninde og hendes voksende lille familie i Namibia
Men min aller største drøm er at gøre Sophia til storesøster Jeg er dog ikke helt ung og vi skal desværre have hjælp, så pt. er den drøm på pause…måske for evigt…og det gør faktisk lidt ondt
mar 2011
Følger: 7 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 25 Svar: 2.021
Det minder mig om, at jeg også har Mammutmarch på min Bucket liste. Jeg vil også gerne løbe et marathon (måske et halvt først)!
Hvad har du på din bucket list?