{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
550 visninger | Oprettet:

hund bliver bange. {{forumTopicSubject}}

Min hund bliver bange ved skyderi og fyrværkeri.
Nogle gode råd til hvordan man kan hjælpe den til at forstå at der ikke sker noget?

Hun sider og ryster i et hjørne eller under noget, nogle gange sidder hun også ved min mor eller mig.

Det er en mellem puddel på 6 år.

Vi bor på landet

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hund bliver bange.
  • #2   19. aug 2014 Vi har ikke interesse i at feste, så det er ikke noget problem.
    Og ellers gør vi mere eller mindre som du har beskrevet, men det ikke meget det hjælper

• #3   19. aug 2014 jeg har musik i næsten hver rum, ned rullet gardiner og fjernsynet er lidt ekstra højt og så der dug på sofabordet så de kan ligge på fødderne inde i hulen.

må inddrømme min tibbe fik altid angst dæmpende medicin, da hun sad bare på mig og rystede og tissede på mig.

• #6   19. aug 2014 Jeg hentede 3 små lyd cd gratis ned fra nettet, en var med konstant bulder og brag, en med ophold imellem brag og 1 med heksehyl og folk der råbte, afspillede dem meget lavt flere gange dagligt og skruede langsomt op for lyden - det virkede super godt, men mht nytårs aften er det allerede nu man skal starte med at afspille dem lavt og ikke skrue en tand op for lyden før hunden er helt ligeglad og tryk ved den meget lave styrke - jeg kan ikke huske hvor jeg fandt de 3 lyd klip men mon ikke det kan googles.

• #8   20. aug 2014 Ja og vil også sige vores i pad har været super at afspille på, for den kan nemt flyttes rundt i huset så vi afspiller lydene fra forskellige steder fra

Kommentér på:
hund bliver bange.

Annonce