{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstilling i Sverige?
  • #1   18. aug 2014 http://www.skk.se/utstallning/

Jeg har også haft tanken, især nu hvor vi har fået en del svenske kontakter.

• #2   18. aug 2014 Tusind tak

• #3   18. aug 2014 Husk rabiesvaccine smiley

• #5   18. aug 2014 Tak for jeres tid og svar

• #6   18. aug 2014 Jeg har udstillet en del gange i Sverige og har også opnået 3 svenske championater.

For os er konkurrencen meget højere i Sverige end i DK

• #8   18. aug 2014 Har også udstillet nogle gange i Sverige og whipperne er der mange af, omkring 100 er ikke ualmindeligt, på de største specialklubudstillinger op mod 200, så konkurrencen er hård, men det er sjovt at se så mange eksemplarer af racen repræsenteret på en gang.

Mine to whipper er svenske importer og jeg skal bruge en svensk opdrættet hanhund på Ghini, så jeg synes også det er dejligt at holde kontakten til opdrætterne der.

• #9   18. aug 2014 Er der gode steder at bo i Sverige med hund

• #10   18. aug 2014 Vi har også udstillet i Sverige bla. på en udendørs udstilling i Hassleholm, et rigtigt flot og hyggeligt sted.

• #11   18. aug 2014 Har ikke nogle specielle at fremhæve, vi plejer bare enten at leje hytte/feriehus enten gennem private eller på campingpladser, det plejer heller ikke at være et problem, at finde hoteller, hvor hunde er velkomne, enkelte gange har vi boet privat.

Hässleholm er et dejligt sted, skulle der være en specialklubudstilling i Tammsvik er der også skønt, ligeledes kan det anbefales at tage til Visby på Gotland, der er dejligt, men det er en lang tur.

Tammsvik ligger lidt udenfor Stockholm, oplagt at kombinere med lidt storbyferie.

Så er der Göteborg, det er nemt med færgen over, men der er lidt trangt med plads indendørs.

• #12   18. aug 2014 Husk at når det er første gang hunden skal tilmeldes til udstilling, skal den forudgående registreres i SKK, før den kan tilmeldes via webtjeneste. Der er masser af steder man kan bo på hotel med hund, og det er faktisk ikke specielt dyrt. Der skal bare bookes i god tid, især ved de store udstillinger.

• #13   18. aug 2014 Den røde hund - Tak for info, vidste jeg ikke, da begge mine jo er registrerede, de har skk-tavle, men kommer jo nok op og skal udstille en, der ikke er på et tidspunkt smiley

• #14   19. aug 2014 Jeg ved, der er mange, der er meget begejstret for Sofiero udstillingen, lige uden for Helsinborg. Jeg er klar over, at det måske ikke er lige så oplagt for dig fra Jylland som for os øst for Storebælt, men jeg nævner den alligevel, for jeg har hørt så meget positivt om den udstilling.

Udstillingen afholdes i begyndelsen af september i en blomsterpark, og i godt vejr et rigtig smukt sted. Jeg har så kun prøvet en enkelt gang selv, og der regnede det så voldsomt, at vi skøjtede rundt i mudder, så jeg oplevede ikke helt udstillingen fra sin bedste side, men omvendt er det en af de udstillinger, jeg aldrig glemmer, selv om det nok er sjovere efterfølgende end det var på dagen: mine næsten nye sko blev så ødelagte, at de aldrig kom i brug igen, min bil måtte trækkes fri af mudder, da vi skulle hjem, og for en gang skyld nød jeg at have en hund, der ikke havde særlig travlt, for flere af mine konkurrenter faldt simpelthen i ringen på grund af mudder.
    Til gengæld kom jeg hjem med en Bir og en svensk champion, og så er alt jo godt. Og selv om parken altså ikke viste sig for sin bedste side, så kunne jeg sagtens se, at det kunne være et rigtigt godt sted i godt vejr.

Kommentér på:
Udstilling i Sverige?

Annonce