udstilling i Sverige. {{forumTopicSubject}}
Jeg har endelig taget mod til mig og sammen med nogle andre har vi tilmeldt os til Udstilling i Helsingborg på Sofiero d. 15. sept.,det er så 1. x i Sverige og vi skal så forbi en dyrlæge der skal checke ALLE vaccinationer,næ næ,ikke noget med stikprøvekontrol,ALLE.
Så er der nogen der har erfaring med:
Parkeringen skulle være fyldt med campingvogne og autocampere,så det er rigtig svært at få en parkeringsplads,rigtigt eller forkert !!
Telt,det må ikke stilles op ved ringen,men lidt derfra ?!!Er det forstået korrekt ?
Jeg går ud fra at selve udstillingen i ringen er som i Danmark,ud over at der var nogen der sagde,at folk var sødere?,men om det gik generelt eller kun på cavalierfolket,ved jeg ikke,er der nogen der ved om der ellers er noget jeg skal tage højde for ???
jan 2013
Følger: 2 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 9 Svar: 399
Jeg kan dog ikke svare på dine spørgsmål, men jeg skal til ringtræning i aften med mine opdrættere, de har været der før, så kan måske få lidt svar der
aug 2012
Følger: 17 Følgere: 19 Hunde: 10 Emner: 15 Svar: 298
Mht. parkeringen var det det sammen som her hjemme, vær der i god tid hvis du vil have en god plads
ang. Telte, så stil det ikke tætter end 1m på ringen, det er min general erfaring på svenske udstillinger.
Ang. vacc. så tjekkes ALLE hunde ved inden gangen! Så det skal være iorden.
Huske gummiestøvler hvis det regner, det kan meget nemt bliver mudret og smatted på Sofiero
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 23 Hunde: 5 Emner: 106 Svar: 6.040
Der er teltplads langs den ene side mener jeg. Vi har været der et par gange og det plejer at være en helt vidunderlig udstilling. Jeg elsker at udstille på Sofiero - ikke mindst når vejret er i orden. Der er smukt og de Svenske udstillinger er oftest meget velorganiserede:-)
dec 2005
Følger: 35 Følgere: 37 Hunde: 9 Emner: 29 Svar: 927
jan 2013
aug 2012
okt 2006
Følger: 62 Følgere: 58 Hunde: 4 Emner: 94 Svar: 385
Rabies vac skal den ikke været givet 21. dage før man ankommer ?
Har du pas ?
aug 2012
dec 2005
Følger: 35 Følgere: 37 Hunde: 9 Emner: 29 Svar: 927
jan 2013
udstilling i Sverige.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside