{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
801 visninger | Oprettet:

Spanien Arbejde {{forumTopicSubject}}

Har i længe overvejet at arbejde en sommer i spanien. Er ved at undersøge mulighederne for at gøre det i 2015, vil starte med spansk undervisning efter sommer. Hundene skal selvfølelig med mig der ned. tænker og være der 3 - 4 mdr. Er der nogle der har prøvet det? hvad arbejdet i med. fortæl gerne om jeres oplevelser smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spanien Arbejde
  • #1   7. jul 2014 Jeg arbejdede 2 mdr som bartender dernede. Det var fandme hårdt!! 10 timer om dagen (natten) i 12 dage før man fik en fridag, og der var ikke noget der hed pauser smiley ...

    Men det var en fed oplevelse, jeg var selvfølgelig relativt ung (22 vist) og havde jo ikke hund og den slags "forpligtelser"... Året før var jeg dernede to mdr på sprogskole, det var også super fedt...


  • #2   7. jul 2014 Jeg kunne godt forestille mig det er hårdt. Og hellere ikke det man bliver rig på smiley men en super oplevelse.. Hvor var du henne i Spanien? Og havde du taget kurser som bartendere inden du kom der ned ? smiley

  • #4   7. jul 2014 På hotel. Eller i en bar smiley en hel sommer uden dem er lige i overkanten

  • #7   9. jul 2014 Nej rig blev man altså ikke, det kunne kun lige køre rundt til husleje og lidt mad (vi fik jo så mad på restauranten hvor vi arbejdede, når vi mødte ind)...
    Det første år på sprogskole var jeg i Alicante, det andet år, hvor vi arbejdede, var det i en lille by der hed Jávea...
    Jeg havde ikke taget nogle kurser inden. Det var en veninde fra min klasse på uni, som havde arbejdet dernede som tjener sommeren inden, og derfor spurgte om mig og en anden veninde ville med og arbejde den sommer, og det sagde vi ja til. Så vi tog bare derned, fik et værelse til deling hos en af cheferne, og knoklede så ellers bare løs... Selvfølgelig var der også masser af fest og andre fede oplevelser... smiley
    Vi blev bare lært op dernede så var ikke nødvendigt at kunne noget i forvejen...


Kommentér på:
Spanien Arbejde

Annonce