Smidt ud fra fitness center pga. kostvaner Smidt ud fra fitness center pga. kostvaner
Har i hørt noget lignende ?
Ja jeg har nu oplevet det, for jeg er nemlig blevet bortvist fra vores fitness center pga. mine madvaner........
Ja nu kom jeg der jævnligt men nu er det slut, også selv om jeg er af den type der altid lader andre bruge "maskinerne" før mig osv.
Jeg plejer nemlig at rulle i pølsevognen efter 8 hotdogs og sidde i bilen og spise dem mens jeg ser på baller og bryster der hopper på de der step maskiner og løbebånd, men jeg har noget god musik på, spiser mine hotdogs og drikker en stor cocio.......
Men ak det er slut nu, bare fordi jeg godt kan lide hotdogs i stedet for en skål råkost og en energidrik..........
Ja nu kan man jo så spørge om det virkeligt er madplanen det er galt med ?
Joe det er det, for der er jo en grund til lige netop de maskiner står i et vindue der ikke er malet, man kunne jo have sat pensionisternes motions hold der, men det sælger jo ikke........
Joe de bryster og baller ER reklame, for det er helt sikkert gennemtænkt at de tiltrækker flere halvliderlige handelsskole elever end pensionister med bryster i buksekanten gør...........
Så lige et godt råd: Nyd jeres hotdogs i al hemmelighed og tag råkost med når i skal ud og kigge damer
apr 2008
Følger: 70 Følgere: 77 Emner: 88 Svar: 2.716
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 11.079
maj 2014
Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 2 Svar: 17
apr 2008
Følger: 70 Følgere: 77 Emner: 88 Svar: 2.716
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 11.079
Mon ikke bare , det er varmen der har steget ham til hovedet på en kedelig Onsdag ... og så skal det gå ud over HG ..... for her kan man ALTID få folk op på dupperne..... og nogen lander i " det røde felt " .......
Smidt ud fra fitness center pga. kostvaner