800 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Smidt ud fra fitness center pga. kostvaner Smidt ud fra fitness center pga. kostvaner

Har i hørt noget lignende ?

Ja jeg har nu oplevet det, for jeg er nemlig blevet bortvist fra vores fitness center pga. mine madvaner........

Ja nu kom jeg der jævnligt men nu er det slut, også selv om jeg er af den type der altid lader andre bruge "maskinerne" før mig osv.
Jeg plejer nemlig at rulle i pølsevognen efter 8 hotdogs og sidde i bilen og spise dem mens jeg ser på baller og bryster der hopper på de der step maskiner og løbebånd, men jeg har noget god musik på, spiser mine hotdogs og drikker en stor cocio.......

Men ak det er slut nu, bare fordi jeg godt kan lide hotdogs i stedet for en skål råkost og en energidrik..........

Ja nu kan man jo så spørge om det virkeligt er madplanen det er galt med ?

Joe det er det, for der er jo en grund til lige netop de maskiner står i et vindue der ikke er malet, man kunne jo have sat pensionisternes motions hold der, men det sælger jo ikke........

Joe de bryster og baller ER reklame, for det er helt sikkert gennemtænkt at de tiltrækker flere halvliderlige handelsskole elever end pensionister med bryster i buksekanten gør...........

Så lige et godt råd: Nyd jeres hotdogs i al hemmelighed og tag råkost med når i skal ud og kigge damer smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Smidt ud fra fitness center pga. kostvaner
Kommentér på:
Smidt ud fra fitness center pga. kostvaner

Annonce