{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

Glad igen {{forumTopicSubject}}

En lille video efter min stakkels hund fik en flænge på ca 1½cm lang og ½ cm dyb på trædepuden smiley

Hun piber lidt, men det lyder mest til at være lidt utilfredshed/kedsomhed - og mest i forlængelse af når hun har brummet lidt af banditterne der larmer på den anden side af døren.

Hun fandt hurtigt en lille pind at tumle stille og roligt med på den korte tisse-tur - Hun vil godt vil tumle lidt vildere, men bliver holdt nede smiley
HD her: https://www.youtube.com/watch?v=EfWeDKXZM8I

http://www.youtube.com/watch?v=EfWeDKXZM8I


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Glad igen
  • #2   2. jun 2014 Tussind tak Bibi smiley

  • #4   2. jun 2014 Ej hvor hun dejlig smiley og skønt hun vil lege smiley god bedring til din flotte og søde hund smiley

  • #5   2. jun 2014 Nej, det er syet med et par sting flere gange sagde dyrlægen - noget i den stil, hvad det så dækker over ved jeg ikke helt, får det af se når bandagen skal af på onsdag.

    Det var ret slemt, og i det paniske øjeblik frygtede jeg faktisk at muligheden for at hun forbløde var til stede. Måske den adrenalin der gjorde at jeg fik slæbt hende op på skulderen de 500m tilbage til bilen smiley
    Men blødningen var allerede godt begrænset da vi nåede dyrhospitalet smiley


  • #8   2. jun 2014 Takker Fisken, Vark og Bibi smiley
    Hun skal nok blive god igen. Jeg bære hende så meget jeg kan og ellers er hun god til at skåne poten ved ikke at stødte meget på den.

    Men det er lidt trist at høre sin hund pive umotiveret, som hun ellers aldrig gør. Og hun logre ikke meget med halen når man snakker til hende. Man kan lige få et lille vift en gang i mellem smiley
    Det var dog dejligt at se hende lidt glad på den lille tissetur i videoen smiley


  • #9   2. jun 2014 Stakkels pus, ønsker hende god bedring smiley krydser for poten ser fin ud på onsdag smiley

  • #10   3. jun 2014 Tak Aino, det gør jeg også smiley hun er glad her til morgen. Smiler og logre med halen når man snakker til hende smiley

  • #11   3. jun 2014 Nåå det var godt smiley

    Må også være noget underligt noget for en hund ik?

    Ikke at vide hvordan og hvorfor, men bare kunne mærke den er kommet til skade, få sådan forbinding på som føles mærkelig, gerne ville noget men er hæmmet i det osv. smiley


  • #12   3. jun 2014 Johnny J godt at høre smiley

  • #13   3. jun 2014 Jo lidt underligt for en hund.

    Hun tager det egentligt meget pænt. Hun slikker næsten ikke. Hun hviler heldigvis en del og hun humper fint rundt i ny og næ i lejligheden. Medicinen glider fint ned med lidt Leverpostej smiley
    Hun vil gerne have lidt action når vi er nede og tisse. Men hun får kun lov at gå lidt indtil hun har skidt og tisset. Så finder vi en bind/ben hun kan ligge gumle lidt på i græsset samt kigge lidt på de andre i området. smiley

    Men hun savner lidt hunde selskab smiley hun piber når hun ser en anden hund der går forbi.


Kommentér på:
Glad igen

Annonce