{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bess glad igen, Jubiiii. (i bedring)
  • #1   9. dec 2006 åh se det er jo sådan noget jeg ikke kan finde ud af.... råber lige på manden...


  • #3   9. dec 2006 weeee nu vil jeg glad gå ud og spise rundstykker fordi jeg helt selv har fundet ud af at linke.... thi hi jeg har fattet noget på en computer....


  • #4   9. dec 2006 Hvor er det godt at høre ;o)
    Min Emma var desværre ikke så heldig da hun havde hvalpe. Hun fik betændelse i 2 dievorter og hun hævede voldsomt op.........det ene forben var også tykt og hævet..........men trods alle forsøg på, at få det i ro, så måtte de fjerne de 2 dievorter, da der gik koldbrand i dem.......en operation som betød, at hun ikke måtte være hos hvalpene..........de var heldigvis 5 uger.

    Så det er bare super at høre, at bess klarer den uden operation ;o)


  • #5   9. dec 2006 Puha lyder ikke så spændende hverken for dig Daisy eller Dorthe. Vi har jo også havlpe pt. Min tæve havde veesvækkelse og det var nær endt med et akut kejsersnit. Vi var også afsted ved dyrlægen hvor hun fik to indsprøjtninger med calcium. HUn fødte så heldigvis nogle timer senere men dagen efter fødte hun to hvalpe et døgn efter de andre var kommet. heldigvis kom temperaturen ikke op på mere end 39,1, så en egentlig feber fik hun ikke. Jeg tog hende dog med ud i haven hvor jeg løb rundt med hende efter de sidste to hvalpe blev født for at sætte gang i maven hvis der mod forventningen skulle have været flere i hende. Det var der heldigvis ikke et par timer senere var temperaturen 38,5. Så vi slap med skrækken :O)

  • #6   9. dec 2006 Vildt sussi. Ja man regner jo ikke lige med det er det ens tæve skal igennem når man planlægger et kuld hvalpe.

  • #7   9. dec 2006 Linda.........nej det er det ski ikke...........hun var bare SÅ syg..........det var en hård tid for hende..........for hun ville så gerne være hos hvalpene.
    Hun havde 40 i feber og var indlagt i 3 dage med drop, men en tidlig morgen ringede dyrlægen og sagde at de kørte hende til operation NU.........der var gået koldbrand i dem og hun skulle opereres hurtigt ;o(


  • #8   9. dec 2006 nej nej det er så vildt at der kan gå koldbrand i dem. Var hvalpene indlagt med hende eller måtte du give dem flaske?

  • #9   9. dec 2006 det er bare rigtig hårdt når vores dyr er syge, vi kan jo ikke gøre ret meget og kan ikke fortælle dem at vi gør hvad vi kan.
    Sussi vi var også bange for det skulle gå galt med Bess men hendes hvalpe er jo meget små og dyrlægen villle helst ikke operere en vorte væk da det er svært at gro sammen.


  • #10   9. dec 2006 Dorthe, det var da også noget af en tur. Kan godt lide dit blandede kuld smiley Hvad siger Zizzi til de ekstra?


  • #11   9. dec 2006 daisy...............I emma´s tilfælde var der ikke noget valg.........de trak den også så længe de kunne, men hvis ikke de opererede hende så var hun død nu ;o(
    men det voksede nu fint sammen..........hun har bare et kæmpe ar nu, hvor der ikke vokser pels.

    linda.........nej hvalpene fik ikke flaske.......de var 5 uger og var begyndt at spise selv.

    dorthe..........ja det hele stod også på den anden ende herhjemme............men fik da en masse dejlig støtte herinde ;o)


  • #12   9. dec 2006 Sussi pyt med ar bare hunden er ok... og ja vores er det samme, trak for ikke at operere og nu ser det ud som om hun slipper

  • #13   9. dec 2006 daisy.........ja det er bare fantastisk, at hun slipper ;o)

    Ja pyt med det ar...........vi er bare glade for at vi stadig har hende ;o)


  • #14   9. dec 2006 årh så sødt, dejligt med en happy end


  • #15   9. dec 2006 Iiih dejlige nyheder Daisy:-)

  • #16   9. dec 2006 dorthe..........det er bare fantastisk godt........og ideen med at smøre de 2 nye hvalpe ind i snask fra fødslen er da super..........det har da virket efter hensigten...........sådan en historie kan man kun blive glad af at læse ;o)

Kommentér på:
Bess glad igen, Jubiiii. (i bedring)

Annonce