{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kvinde banker mand i park - hvad ville du gøre?
  • #1   27. maj 2014 Synes jeg også Philip, hvorfor reageres der egentligt så forskelligt....

Tænker selv at da det er ham imod hende, så blander folk sig for at hjælpe den "stakkels forsvarsløse" kvinde... da det er hende imod ham, så griner de sikkert fordi han finder sig i det, han er jo "den stærke".....

At en mand f.eks. får bank af konen, betyder ikke at han ikke er stærk (altså kunne slå igen), men han kan være kørt ned psykisk af sin partner osv.... ikke altid kun kvinder der kan være i en ofre rolle, mænd kan så sandlig også.

• #2   27. maj 2014 Nemlig det er også mit syn på det

• #3   27. maj 2014 Tror der er flere mænd der bliver udsat for ting end der kommer frem, tænker det er et meget stort tabu, synd er det for de trænger jo til hjælp.

• #4   27. maj 2014 Ja det som om det er sjovt når en mand bliver ydmyget men så forfærdeligt når det er en kvinde. Det jo lige slemt

• #5   27. maj 2014 Helt sikkert, vil faktisk tro en mand kan føle det endnu værre, fordi han ved han har kræfter nok til at overrumpe hende, med mindre hun er en kæmpe matrone smiley så kunne da forestille mig at han udmærket godt er klar over han let vil kunne blive til grin hvis han fortæller nogen om det...

• #6   27. maj 2014 Overgreb, om det er psykisk eller fysisk vold, det at fratage en person magten over sit eget liv i form af friberøvelse, voldtægt eller incest, osv... det giver ar på sjælen om man er mand - kvinde eller barn, ar der ikke "bare" kan fejes væk, men kan tage et helt liv om at hele, de fleste heler nok aldrig, men lære at leve nogenlunde med de ar.

• #7   27. maj 2014 Som jeg opfatter det Jeg syntes det er manden der beg. Han kan sku bare lade hende være i fred

• #8   27. maj 2014 Der er også lavet en der udelukkende er med en mand, der er voldelig overfor sin kæreste og flere gange højlydt fortæller, at han vil slå hende ihjel...

Der reagerer de forbipaserende altså stort set heller ikke smiley Så nej, det er ikke noget andet, fordi man vender den om...(Selvf. reagerer de i denne i starten, men det er vist lidt hip som hap om der sker noget + man ved ikke hvor mange gange de har måtte tage den scene, før nogen hjalp hende).

Men selvfølgelig er vold aldrig ok... Jeg tror bare mere det er et generelt problem at forbipasserende ikke tør blande sig, og ikke så meget kønsbaseret.

Og jeg aner ikke hvad jeg havde gjort, har aldrig stået i situationen.

• #9   28. maj 2014 (link fjernet)

Forstår godt folk ikke tør blande sig direkte, men det mindste man kan gøre er skisme da at ringe efter hjælp.

Kommentér på:
Kvinde banker mand i park - hvad ville du gøre?

Annonce