Forfærdelig drøm - stress {{forumTopicSubject}}
Dette indlæg omhandler både mennesker og hunde, så derfor under off topic... ss
Jeg havde en drøm.
Det skete i går aftes / i nat.
Jeg er på banen med mine 2 yngste tæver. De deltager i løb. Med den der kanin på skinne ( he he) ....
Da løbet er færdigt, skal jeg rydde op og ordne alting inden vi kan køre hjem. Da jeg er færdig, er manden bare kørt hjem. Jeg forsøger, at komme i mobil kontakt med ham, men det lykke s ikke, samtidigt går jeg afsted ( uden hunde) ... Pludselig befinder jeg mig i en storby, med fulde folk i gaderne og råben. Jeg møder en mand, med sine 3 hunde, dem snakker jeg med, den ene hund er større end den anden og det går fint. Så får jeg endelig fat i min mand, han gad ikke vente på , at jeg blev færdig, så derfor kørte han bare, jeg bliver arrig og smækker røret på.... ( det må være en kvindeting)
Der går en ung kvinde bag mig, og om det er hendes prikken på skulderen eller en hunds snude der puffer til mit ben, der får mig til , at vende mig om, det kan jeg ikke huske... men der står min ene tæve, Chanti, hendes halsbånd har hun tabt, men da jeg stadig står med hundesnore omkring mig, tager jeg den ene og laver en løkke og giver hende den på... så ser jeg, at hun hænger med hovedet og halen, hun slingrer og er ikke sig selv.... da jeg ser efter på hendes hoved, er det fyldt med blod på begge sider...
derefter vågner jeg og skynder mig ud af sengen.... ind til hundene , for at tjekke..... Diego går rundt, og kan ikke finde hvile, både Diego og Chanti kommer over og sætter sig ved mig, på deres madras ved radiatoren...
Mit hjerte hamrer og banker afsted, og det gør rent faktisk fysisk ondt.....
Det var så drømmen og opvågningen lige efter.... så er det jeg tænker.... ( spekulerer) ( evt. også en kvindeting ?)
Alt det grimme der foregår omkring os, dyremishandling.... mennesker mishandling.... krige... alle de spørgsmål, folk skal tage stilling til... til hverdag... alt det der skal slå til i hverdagen, af både kærlighed, økonomi og overskud.... hvor fører det til...? alle de informationer, vi til dagligt modtager, hvor bliver de af.... allle disse informationer vi til dagligt overhører, men hjernen optager alligevel...
Der er sgi da ikke noget , at sige til, at mange får stress...
Kan I følge mig..?? smiler
jan 2007
Følger: 32 Følgere: 32 Hunde: 4 Emner: 99 Svar: 4.034
jeg vil til , at slukke for radioen, så jeg ikke hører nyheder konstant... håber det vil hjælpe...
ja, alt bliver bearbejdet , når vi sover... men gud, hvor er det stressende i vores hverdag , generelt, i det hele taget... smiler
jan 2007
Følger: 32 Følgere: 32 Hunde: 4 Emner: 99 Svar: 4.034
feb 2006
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 5 Emner: 189 Svar: 2.955
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 170 Svar: 2.100
Forfærdelig drøm - stress