{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.146 visninger | Oprettet:

Opdatering fra os (Natascha) {{forumTopicSubject}}

Nå nu skylder jeg vist at fortælle hvordan det går her smiley

Min farbror gik desværre bort, den 2/4... Og han efterlod sig nogle dyr, bla et rådyr Bambi, og en blandingshund Tikka. Som ingen i familien kunne tage. Bambi er svær at passe, og Tikka er halv Grøndlandshund, og halv Tevueren. Så ingen kunne tage dem.

Heller ikke jeg, jeg kunne ikke have Bambi pga mine hunde, og Tikka mente jeg ikke at jeg havde kompertance til at passe.

Bambi bor nu i Skandinavisk Dyrepark, der fik vi hende ud smiley

Tikka bor nu ikke så langt fra mig, ved nogle mennesker som ved hvad den slags hund kræver smiley Jeg kontaktede Malene herinde fra, hende med Huskierner, og spurgte hvad jeg skulle gøre. "Kontakt slædehunde-klubben" sagde hun, og det gjorde jeg. Så der igennem fandt hun sit nye hjem smiley

Musashi var jo hævet i lymfekirtlerne, og havde ringorm. Vi var bange for at det var lymfekirtelkræft... Men jeg kan nu fortælle at de IKKE er hævet mere!!! Og han har det så godt smiley

Lille Chandler vokser, og trivedes rigtig godt. Han er renlig, og har været det halv-længe. Og kan allerede lidt forskellige kommandoer. Han er en meget fornuftig hund, og er nem at have med at gøre.
Han har allerede været med på jagt, (råge-regulering) og han var bare en stjerne. Han er ikke skudræd, eller bange sådan generelt.

Mine 2 hunde har det super godt sammen, så jeg er bare så stolt smiley

Hvad angår mig selv, ja så har jeg det bare super godt, og nyder livet smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opdatering fra os (Natascha)
Kommentér på:
Opdatering fra os (Natascha)

Annonce