{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
837 visninger | Oprettet:

Gravid, sulten og muggen! {{forumTopicSubject}}

Ja, overskriften beskriver nok mig meget godt, lige nu smiley

Manden tog afsted for 3-4 timer siden, da han og hans far skulle op efter endnu et læs af vores ting, der er opmagasineret. Han er så ikke kommet hjem endnu, og han har ikke sin mobil med >.>

Yeah, yeah, selvfølgelig kan jeg bare tage noget mad, men her kommer problemerne:
- Vi har faktisk ikke noget mad i huset, så det skal købes.
- Manden har begge vores kort, da det oftest er ham der handler, så jeg ikke går slikamok smiley
- Begge vores mobiler er lukket, så jeg kan ikke engang bruge hans mobil, til at ringe til hans forældre >.>

Derfor er jeg ret så knotten, lige nu, da jeg - siden jeg blev gravid - har fået problemer hvis jeg ikke får mad, når jeg er sulten. Jeg bliver virkelig dårlig af det - som regel med opkast smiley

Jeg tænker lidt, at han sikkert er taget med sin far hjem, for at få aftensmad, og det er egentlig ikke den store overraskelse, hvis svigerforældrene ikke ville invitere mig med, men derfor havde det stadig været rart, lige at vide han ikke kom hjem, og så at han havde efterladt mit kort, så jeg selv kunne få købt noget mad >.>

Og så er der de fantastiske hormoner, der gør at jeg begynder at tude som besat, over de mindste ting, så han kommer i hvert fald ikke hjem til en glad kone...

Trængte bare til at komme ud med det, inden jeg eksploderer smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gravid, sulten og muggen!
Kommentér på:
Gravid, sulten og muggen!

Annonce