Gravid, sulten og muggen! {{forumTopicSubject}}
Ja, overskriften beskriver nok mig meget godt, lige nu
Manden tog afsted for 3-4 timer siden, da han og hans far skulle op efter endnu et læs af vores ting, der er opmagasineret. Han er så ikke kommet hjem endnu, og han har ikke sin mobil med >.>
Yeah, yeah, selvfølgelig kan jeg bare tage noget mad, men her kommer problemerne:
- Vi har faktisk ikke noget mad i huset, så det skal købes.
- Manden har begge vores kort, da det oftest er ham der handler, så jeg ikke går slikamok
- Begge vores mobiler er lukket, så jeg kan ikke engang bruge hans mobil, til at ringe til hans forældre >.>
Derfor er jeg ret så knotten, lige nu, da jeg - siden jeg blev gravid - har fået problemer hvis jeg ikke får mad, når jeg er sulten. Jeg bliver virkelig dårlig af det - som regel med opkast
Jeg tænker lidt, at han sikkert er taget med sin far hjem, for at få aftensmad, og det er egentlig ikke den store overraskelse, hvis svigerforældrene ikke ville invitere mig med, men derfor havde det stadig været rart, lige at vide han ikke kom hjem, og så at han havde efterladt mit kort, så jeg selv kunne få købt noget mad >.>
Og så er der de fantastiske hormoner, der gør at jeg begynder at tude som besat, over de mindste ting, så han kommer i hvert fald ikke hjem til en glad kone...
Trængte bare til at komme ud med det, inden jeg eksploderer
jan 2014
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 20 Svar: 190
mar 2012
Følger: 16 Følgere: 104 Hunde: 3 Emner: 20 Svar: 2.162
Linda, det er sådan jeg er normalt
Jeg SKAL have min mad!!!
Julie du må bare banke ham når han kommer hjem så han kan lære det
jan 2014
jan 2014
jan 2014
mar 2012
Følger: 16 Følgere: 104 Hunde: 3 Emner: 20 Svar: 2.162
Ellers må du tvinge ham til at lave dig mad når han kommer hjem så han lærer det
Når han selvfølgelig lige har købt maden
jan 2014
Vark - Nej, dog ikke Jeg har faktisk ikke haft sådan nogle underlige lyster o.o Men der er stadig 3 måneder, så de kan vel stadig nå at komme? xD
jan 2014
Heldigvis har jeg ikke rigtig humørsvinginger, udover at begynde at tude over de underligste ting, og dét har altid gjort mig lidt hys
jan 2014
jan 2014
Årh, det må være akavet, at stå i en butik mens det sker o.o Jeg håber virkelig ikke mit vand kommer til at gå et offentligt sted! xD
jul 2013
Følger: 7 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 131
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 1421 Hunde: 1 Emner: 37 Svar: 7.442
Jeg må ærligt indrømme, at jeg ved begge drenge frygtede at komme til at ligge nede ved grøften, når jeg var ude at gå med Rollo, så jeg havde altid min mobil på mig.
Ved min den ældste spiste jeg en del kæmpelæske, men det var også uhyggelig varmt den sommer. Knægten elsker iøvrigt kæmpelæske.
Jeg kunne til gengæld ikke fordrage rugbrød i graviditeten. Knægten kunne ikke fordrage rugbrød, han har dog lært at spise det senere.
Ved den yngste sprang jeg altid aftensmaden over. Da havde jeg så meget kvalme, at jeg ikke kunne få noget ned.
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 1421 Hunde: 1 Emner: 37 Svar: 7.442
Jeg var seriøst bange for at komme til at ligge et øde sted helt alene.
jan 2014
Gravid, sulten og muggen!