9. sep 2008 Følger: 12 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 573 Svar: 10.537
Jeg kan godt lide politiet.. MEN {{forumTopicSubject}}
Ja, som overskriften siger så kan jeg godt lide politiet.. Og jeg har ikke noget imod at blive stoppet af dem..
MEN jeg bliver saft susmer stram i masken når jeg bliver blændet af deres blå blink fordi at de ikke lige gider at slukke dem når de stopper mig, når jeg bliver stoppet af de samme 2 kvindelige betjente og alle 3 gange bliver spurgt om jeg har ringet efter dem.. Og især når jeg så bliver lyst lige i fjæset af deres projektør som de har på taget hele 5 gange af 2 forskellige politibiler..
Alt sammen på UNDER 40 min ! Jeg følte mig jo forfulgt..
Ok, der må jo så være sket et eller andet her i byen som jeg (og sikkert også en masse andre) ikke aner noget som helst om..
For ellers ville her jo ikke være 2 politibiler der kører rundt i byen og bruger projektøren samt holde 2 politibiler og en indsatsleder vogn ved OK tanken.. Og de ville da slet ikke have (skudsikre?) veste på..
Der plejer aldrig at være så meget politi her i lille bitte Fuglebjerg.. End ikke engang når her er byfest er der så meget politi..
Så nu ligger jeg her og bryder min hjerne med hvad hulen der kan være sket..
Lidt en ligegyldig (og lidt sen) tråd fra mig..
God aften folkens..
aug 2012
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.857
Politiet bankede på min hoveddør for et par år siden. Min bror var lige gået, så troede det var ham der bankede på igen - derfor åbnede jeg bare døren i undertøj, og var på vej ind i køkkenet igen, da jeg kigger ud, og der står to politibetjente med en hund. Nå! De var ude at lede efter en der var stukket af. Jeg holdt mig pænt indenfor resten af aftenen, jeg skulle saftsusemig ikke rende ind i nogen
Og Janco skældte politihunden huden fuld for at gå rundt i HANS have
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 573 Svar: 10.537
Katrine - Det værste var at jeg ikke engang kørte bil..
Da jeg var på vej hjem til mine forældre for at hente Afrodithe efter at jeg havde været på arbejde i motionscenteret (rengøring), der blev jeg stoppet første gang og lyst i ansigtet første gang..
De andre gange var da jeg var på vej hjem fra mine forældre med Afrodithe i snor.. Jeg når ikke engang op for enden af vejen før jeg først bliver lyst i ansigtet og så stoppet igen..
Jeg når ikke engang at gå 100 meter før jeg bliver stoppet igen..
Og derefter bliver jeg lyst i ansigtet med den pokkers projektør de sidste gange..
Altså de må da have en vildt dårlig hukommelse, for jeg har jo ikke skiftet tøj eller noget undervejs.. Så de burde da kunne huske at de lige har snakket med mig..
sep 2008
aug 2012
Gad vide hvad de har tænkt, at en ung pige bare smækker døren ukritisk op og er ved at gå igen uden at se hvem det er, og så i undertøj hahah
sep 2008
aug 2012
sep 2008
aug 2012
aug 2012
Når jeg ser dem er jeg også altid bange for at have gjort noget forkert, selvom jeg er ganske lovlydig
aug 2012
aug 2012
Jeg kan godt lide politiet.. MEN