{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
886 visninger | Oprettet:

Dumme mennesker {{forumTopicSubject}}

eller folk med minus omløb i hovedet.... ja sådan nogle findes også her i Viemose smiley og den slags har jeg lige mødt 2 af med deres hund smiley og kors hvor blev jeg da vred smiley

Jeg har mine heste til at gå i en fold ned til skovvejen, en hoppe med føl.
På skovvejen kommer et par gående med deres hund, en springer spaniel. de stopper ved hestefolden, og bliver stående der ved hegnet, hestene er selvfølgelige nysgerrige, så de kommer hen til hegnet for at snakke.

Gudhjælpemig.. ikke om konen løfter den lille hund op, og stikker den mellem trådene for at den skal hilse på hestene smiley

For det første ... der er strøm på alle 3 tråde smiley
For det andet... det er en hoppe med føl smiley

Hvad nu hvis hun havde bidt hunden ? hoppen kunne sagtens have set hunden som en trussel for sit føl smiley

Jeg fløj ud af døren, og så blev de ellers skældt ud efter alle kunstens regler smiley smiley

Og svaret var: det havde vi ikke lige tænkt på, det kunne da bare være hyggeligt at vovse hilste på hestene .... I guder smiley

Tanten tænkte : mod dumhed kæmper selv guderne forgæves smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dumme mennesker
  • #1   6. apr 2014 Altså, jeg vil sige at hvis de ikke kender til heste, så kan jeg da godt se at det er lidt hyggeligt at lade sin hund hilse/snuse til et nyt dyr.. Altså, ligemeget hvilken hest det har været er det altid med en risiko for at hunden bliver bidt (Da ikke alle heste bryder sig om hunde)

    Men, at stikke den mellem trådende det er bare dumt.. ALLE ved der er strøm i sådan nogle hegn, og tænk hvis hunden blev forskrækket, eller hun selv gjorde, og hunden så havde fået stød.. Det havde da været en super dårlig oplevelse for hunden..


  • #2   6. apr 2014 Netop, hunden kunne have fået stød, alene der siger noget en at det der gør man bare ikke smiley

    Hunden kunne også være bange for hesten, og hvis hesten er nysgerrig nok stikker den mulen hen til hunden, som kunne finde på at bide hesten pgå angst for det store dyr.
    Mulen er noget af det blødeste på en hest smiley

    Havde det været min vallak der havde stået der som de havde stukket hunden ind til, havde han hugget den i nakken, og det ville da være synd for den arme hund smiley


  • Charlotte H
    Charlotte H Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Svar: 3
    #5   6. apr 2014 Dumme mennesker er over alt, gid man kunne slippe for dem en gang i mellem.

Kommentér på:
Dumme mennesker

Annonce