24. feb 2014 Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
Dumme mennesker {{forumTopicSubject}}
eller folk med minus omløb i hovedet.... ja sådan nogle findes også her i Viemose og den slags har jeg lige mødt 2 af med deres hund og kors hvor blev jeg da vred
Jeg har mine heste til at gå i en fold ned til skovvejen, en hoppe med føl.
På skovvejen kommer et par gående med deres hund, en springer spaniel. de stopper ved hestefolden, og bliver stående der ved hegnet, hestene er selvfølgelige nysgerrige, så de kommer hen til hegnet for at snakke.
Gudhjælpemig.. ikke om konen løfter den lille hund op, og stikker den mellem trådene for at den skal hilse på hestene
For det første ... der er strøm på alle 3 tråde
For det andet... det er en hoppe med føl
Hvad nu hvis hun havde bidt hunden ? hoppen kunne sagtens have set hunden som en trussel for sit føl
Jeg fløj ud af døren, og så blev de ellers skældt ud efter alle kunstens regler
Og svaret var: det havde vi ikke lige tænkt på, det kunne da bare være hyggeligt at vovse hilste på hestene .... I guder
Tanten tænkte : mod dumhed kæmper selv guderne forgæves
feb 2014
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 21 Svar: 212
Men, at stikke den mellem trådende det er bare dumt.. ALLE ved der er strøm i sådan nogle hegn, og tænk hvis hunden blev forskrækket, eller hun selv gjorde, og hunden så havde fået stød.. Det havde da været en super dårlig oplevelse for hunden..
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
Hunden kunne også være bange for hesten, og hvis hesten er nysgerrig nok stikker den mulen hen til hunden, som kunne finde på at bide hesten pgå angst for det store dyr.
Mulen er noget af det blødeste på en hest
Havde det været min vallak der havde stået der som de havde stukket hunden ind til, havde han hugget den i nakken, og det ville da være synd for den arme hund
apr 2014
Følger: 1 Svar: 3
Dumme mennesker