1.881 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

Hårfarve hjælp Hårfarve hjælp

Jeg har lige fået klippet mit mega lange hår til en fed korthårsfrisure. Jeg er normalt blond/leverpostej og havde virkelig meget udgroning så det faktisk kun var 5 cm. af mit nu korte hår der sad mere blondt restfarve i....
Jeg tænker: Så køber jeg da bare en blond farve og smækker den i.

NOO! Jeg har nu ORANGE!!! hår der hvor mine udgroninger var og det blonde stykke er nu endnu mere blond og skiller sig stadig ud.

Netto har åbent nu, jeg kommer derned køber 1 ultrablond farve (noget ala det jeg proppede i håret) og 2 meget mørkeblond (nærmere lysebrunt)

Hvad skal jeg satse på? Er bange for at den blonde kun gør det endnu værre, men igen ville jeg jo gerne være blondt og ikke lysebrun - tænk hvis den heller ikke tager ordentligt til?? GISP!

Skal på arbejde imorgen og jeg ligner noget der er løgn, what to do???

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hårfarve hjælp
  • #2   16. mar 2014 Sats på den mørke. Du skal helt sikkert have en frisør til at fikse det hvis du prøver endnu en lys! smiley

• #3   16. mar 2014 Eheheh, sidste gang jeg ville være blond afblegede jeg det 5 gange og det havde stadig en snert af tis. Så jeg vil ta' brun, hvis du ikke er ligeglad (.....så slemt er det vel hellere ikke? Så kan du tage til frisøren og få det fikset senere)

• #5   16. mar 2014 jeg ville farve det pink smiley Men det er så nok bare fordi mit hår er pink af og til. smiley

• #6   16. mar 2014 Har aldrig haft problemer med at farve det blond (udover da jeg gik fra mørkerød til blond)

Jeg har ikke penge til at gå til frisøren for at få det fikset desværre! Jeg afprøver den "mellemblonde" som der står den hedder....

Generelt er jeg ligeglad omkring mit hår, men orange?? Ahh der strammer jeg den godt nok smiley

• #7   16. mar 2014 SÅ er hårfarven i, så må vi håbe det går godt! Har en fornemmelse af at jeg stadig er meget blond et par steder, men det er bedre end orange!

• #9   16. mar 2014 Jeg har den shampoo, men den ville umuligt kunne tage det hele og slet ikke til imorgen smiley

• #11   16. mar 2014 ehm.. du bor i storkøbenhavn... har du hørt om frisørskolen på glentevej?
    Klip koster 60 kr... farvning 120 kr... hvilket ikke er mere end en hjemmefarve koster.
    Så selv for små penge kan du altså få reddet dit hår.

• #12   16. mar 2014 Jeg kan jo lige tilføje at jeg har 'brugt' dem i over 20 år, og altid har været glad og tilfreds når jeg er gået derfra ... synes man får meget for ingen penge derinde smiley

• #13   16. mar 2014 Yay har fået ensfarvet hår fantastisk!!

Jeg blev klippet af en derfra og fik min dejlige frisure smiley meen farvning har som sagt aldrig været et problem og har derfor altid farvet selv

profilbillede
  • M B S
    M B S Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 283
    #14   16. mar 2014 Tjek det nu godt igennem, hvis du har fået fingre i en brun farve med røde undertoner er der nemlig fare for grønne plamager smiley

• #15   16. mar 2014 M B S
    Altså har da kigget på det og synes det ser fint ud, så tror jeg heller ikke andre ligger mærke til det hvis der er grønne plamager smiley

Men nej, det er en "mellemblond" farve så smiley

• M B S
    M B S Tilmeldt:
    apr 2009

#16   16. mar 2014 Selvom den er mellemblond kan den godt have røde undertoner smiley Det er faktisk de færreste blonde og brune farver der ikke har en rød undertone, og røde undertoner går ikke godt sammen med afbleget/blond hår, det giver nemlig den frygtelige muddergrønne farve.

Men skrev det nu også bare så du lige kunne være obs på det, lige så kedeligt det er at have tis gult hår, lige så kedeligt er det med den grønne smiley

• #17   16. mar 2014 Vi skal da se et ordentlig billede af den nye frisure? - nu med ensfarvet hår;-D

• #18   16. mar 2014 Hehe det kan jeg godt se - men ingen grønne pletter fundet endnu smiley

Billede af frisuren må blive imorgen smiley

• #19   17. mar 2014 Godt det lykkedes smiley

Jeg ville faktisk gerne have orange hår... :b

• M B S
    M B S Tilmeldt:
    apr 2009

#21   17. mar 2014 Camilla ikke hvis du spørger frisørskolen smiley
    Man kan sagtens farve med en hel rød uden problemer da det er rød/rød men brun/rød kan skabe problemer smiley

• #22   17. mar 2014 Altså mit er heldigvis stadig fint og har ikke spottet hverken mega blonde toner eller noget grønt smiley

• #23   17. mar 2014 Og vi mangler stadig billedet? smiley smiley

• #24   17. mar 2014 Det er bare så dårlig kvalitet når de er front kameraet og skulle jo også vise nakken smiley

profilbillede
  • M B S
    M B S Tilmeldt:
    apr 2009

#28   17. mar 2014 Ja i den farveteori jeg var oppe i var det så omvendt smiley Det er også de tilfælde jeg har set flest af smiley
    Men lad os være enige om at være uenige!

• M B S
    M B S Tilmeldt:
    apr 2009

#30   18. mar 2014 Igen det var slet ikke hvad de fortalte på frisørskolen, det stod sort på hvidt at brune farver med rød undertone gav grønligt skær, hvis håret var meget afbleget inden.
    Det er ikke en misforståelse og det var hvad der blev sagt i timerne.
    Og igen det er også hvad jeg selv har set når folk har farvet med rødlige undertoner i afbleget hår.

Som sagt, agree to disagree!

• #31   18. mar 2014 Er bare glad for at mit hår hverken er grønt, rødt eller andre vilde farver hehe smiley

Kommentér på:
Hårfarve hjælp

Annonce