En dejlig fredag! En dejlig fredag!
Halløj alle i rare mennesker:)
Jeg ville bare dele og måske sprede lidt glæde:)
Dagen i dag startede nemlig tung og trist, og forsatte egentlig med af følels lang og tung..
Men da jeg så kom hjem var jeg jo selvfølgelig ude med terroristen, og det bliver man jo (næsten) altid i godt humør af... Da vi er på vej hjem ringer min far, og skulle komme med en tilbagemelding på det hus min kæreste og jeg ellers skulle have lejet. Men da der ikke var svar fra udlejer, synes min far, at han havde en endnu bedre idé. Så nu er næste skridt, at ham og hans kone vil købe hus, som vi så kan lege os ind i!
Jeg er så lykkelig for, at min tid i denne lille lejlighed snart er slut!
Hold op hvor jeg glæder mig!
Og resten af weekenden står i terroristens navn, så det bliver skønt!
- ja, nu var det sørme min tur til er ligegyldigt "hurra" emne:)
Hvad har i brugt jeres fredag På? Og hvad har i af spændende planer for weekenden?
Og så lige et billede fra i dag, af terroristen og ven
okt 2011
Følger: 9 Følgere: 35 Hunde: 1 Emner: 92 Svar: 2.081
Vi har også siden vi flyttede ind for ca. 2 år siden, haft problemer med vores genbo, som er dybt ubehagelig, og har ødelagt flere af vores ting, så vi har ønsket at flytte længe..
Jeg glæder mig helt vildt til mere plads, og nye naboer, og skal vi bo forholdsvis tæt på skov, så det kan man bestemt ikke klage over
Der er heller ikke noget bedre, end en rigtig god lang tur med ynglings vennerne
okt 2011
- og at flade ud sammen, kan helt sikkert også være en helt særlig glæde:)
isabelle Jeg blev helt glad, og smilede da jeg læste om din indre glæde.. Det smittede hele vejen igennem!
Det er den bedste følelse
Dejlig weekend til jer begge
okt 2011
okt 2011
feb 2014
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 21 Svar: 212
Og så ned til parten på gården..
Ikke meget hund min dag har indholdt i dag..
Men masser af afslapning... :3
En dejlig fredag!