{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
699 visninger | Oprettet:

Pas på solen {{forumTopicSubject}}

Vil bare lige advare jer med lyst hud Ja man høre om det om og om igen ,Jeg har altid sagt til mig selv ja ja og så egentlig ikke taget mig af det ,
Jeg er ikke den der ligger og tager solbad ,men går meget ude ,somjeg tror vi hunde mennesker gør .Så kan jeg lære det jeg fik en på snuden altså jeg er lige blevet orperret på venstre side af næsen Det var hudkræft Så folkens jer der går meget ude pas på solen smør jer ind (det har jeg aldrig smiley gjort)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pas på solen
  • #2   26. feb 2014 Mange tak Mikala Jeg var et fjols fordi jef fik et sår på siden af næsen Men tænkte at det nok skulle gå væk Men efter lang tid syntes jeg det var mærkeligt at det ikke ville blive hel Så 3 mdr ventetid ved hudlægen og kunne så få konstateret at det var hudkræft Men kirugerne har lavet et virkelig flot arbejde man kan næsten ikke se det De sagde at det var solen og at det var den form for kræft der var hypist her hjemme nu så pas på smiley

• #4   26. feb 2014 Tror mange ikke er klar over, hvor udbredt hudkræft egentlig er.
    min far fik fjernet toppen af ørerne PGA hudkræft. Egentlig er det så nemt at forebygge, men vi er mange der glemmer det i farten.

• #5   26. feb 2014 Ps, det var godt du kom afsted, og dejligt at læse at det er blevet så godt efterfølgende!

• #6   26. feb 2014 Tak MLA Ja man har jo så meget med at tænke det rammer nok ikke mig

• #7   26. feb 2014 Puha, hvor grimt Inger. Og jeg er sikker på, at du har ret. De fleste af os tror ikke, det rammer os selv.

Kommentér på:
Pas på solen

Annonce