DET VARME VEJR >> PAS PÅ<< {{forumTopicSubject}}
Vi var nede og handle idag, og det er varmt... pyhhh
da vi kommer derned, ser vi en hund stå udenfor super best, en brun lab. i bagende sol... men hva ... folk kan jo skynde sig ind og ud igen, så det tænker jeg ikke nærmere over , andet end at jeg synes det synd...
Da vi har handlet og skal til at køre, står den der stadig... og med tungen langt ud af halsen... dette kan jeg ikke li' , vi har været væk i et stykke tid, såeh jeg går ind til cafeen i super best og får 2 kopper vand til hunden, for jeg ville ikke bare flytte den... nååå den hund var tørstig.. så den får vandet og vi kører...
Et godt råd, lad være at efterlade hunden i solen og da slet ikke uden vand... den kan få hedeslag.....
jan 2007
Følger: 32 Følgere: 32 Hunde: 4 Emner: 99 Svar: 4.034
jan 2007
dec 2005
Følger: 38 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 82 Svar: 6.144
ville dog aldrig stille dem i solen, det skal de gøre frivilligt... og havde skygge hvis de foretrækker dette..
maj 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 23 Svar: 91
Vi var på charterferie på gran canaria
en dag hvor temperaturen i skyggen sneg sig over 40grader var vi ude at gå. kommer så forbi en bil hvor der står et tysk ægtepar og råber og skriger
Inde i bilen ligger en lille hund og bilen står i direkte sol. Ingen vinduer eller noget var åben
Vi snakkede lidt med dem og de sagde de havde ringet til politiet
Der kommer så en betjent . han tjekker hurtigt om nogle døren er ulåst, da dette ikke er tilføldet finder han sin stav og smadre simpelthen sideruden og for hunden ud
Kort efter kommer ejeren af bilen og begynder at skabe sig over hvorfor vinduet er smadret (gætter jeg på forstår ikke spansk) men så fik de et møgfald af karakter af betjenten og vist nok også en klækkelig bøde
jan 2007
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 4 Emner: 65 Svar: 785
en anden ting filk heller ikke tænker over er når de går med hunden på asfaldt når det er så varmt. er der nogen der har prøvet at gå med bare tær? nej det er ikke sjovt, så det er det nok heller ikke for hunden
DET VARME VEJR >> PAS PÅ<<