{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
806 visninger | Oprettet:

Bryllup {{forumTopicSubject}}

Ja mig og min anden halvdel har været sammen i 7 år nu, forlovet i 6 år, så nu skal det snart være smiley
Jeg har fundet en dato, sådan da, som vil være nem for os at huske, men det er så først om 2 år, den eksisterer smiley
Men så er der da tid til at planlægge, og kigge kjoler på nettet, og spare op.

Hvornår kan man begynde at kontakte kirke og feststed og bestille?
Feststed er muligvis også på plads..sådan da..
Hvad med opsparing, skal alt være sparet op inden man booker diverse, eller sparer man op løbende?
Vil jo være sikker på pengene er der, da jeg IKKE vil låne til det.

Det blir muligvis vinterbryllup..hvad gør man hvis det regner helt tåbeligt den dag, når man skal ind og ud med den fine kjole?

Og wow hvor er der mange smukke kjoler...tror jeg har fundet de første 100 stykker smiley

Må man have hunden kort igennem kirke?
Det ku da være fedt hvis sønnike og hunden kommer op af gulvet med ringene smiley
Sønnike på 6 har proklameret at han vil gi os ringene smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bryllup
  • #1   7. feb 2014 Tillykke! smiley

Du kan godt begyndte at kontakte feststed nu. Jeg troede jeg havde maaaasser af tid da jeg var ude et halvt år i forvejen, men jeg var alt for sent ude til at få den dag vi havde regnet med at skulle holde fest.

• #2   7. feb 2014 Men der er jo 2 år til endnu, og det er i vinterperiode, så tror ikke der er så booket som om sommeren...?

• #4   7. feb 2014 Der er mange der synes det er fedt at holde et vinterbrullyp.
    Så jeg ville reservere lige så snart i ved hvor og hvornår smiley

• #5   7. feb 2014 Hvis I allerede ved hvor I vil holde det, kender datoen osv.. Så ring da og bestil smiley Så er det ikke en stressfaktor når I kommer tættere på og I kan allerede sætte et hak, at det er gjort.
    Så det er da bare med at få bestilt - stederne ryger hurtigere end man skulle tro smiley

• #6   7. feb 2014 Tak smiley
    Vi er ikke helt sikre på stedet endnu, kigger stadig rundt, men har et par stykker i kikkerten...
    Ja håber der ligger sne, det ville kunne være så flot med rette dekoration

• #7   7. feb 2014 Jeg ville klart forhøre mig og hvis I finder jeres sted, så book det da med det samme smiley Kan ikke se nogen grund til at vente...

• #8   7. feb 2014 Ja altså det væltede ned da vi blev gift, så jeg var et stk. brud i KÆMPE tylkjole med langt slør og slæb, og der var jo ikke andet at gøre end at hanke op i det hele, og dække så godt vi kunne med en paraply.
    Jeg vil klart anbefale at have et indendørssted i baghånden til jeres billeder, hvis det vælter ned. Vi havde selv aftalt med Hindsgavl slot at vi kunne komme derind - heldigvis da der kom skybrud.

Hvis du er den ubeslutsomme type, så vent med at booke, men ellers kan du sagtens gøre det.
    Vi skiftede dato 2 gange, kirke 1 gang, feststed 2 gange, musik 1 gang, var i tvivl om kjolen 100 gange smiley Men det endte da heldigvis i et bryllup haha.

Kommentér på:
Bryllup

Annonce