Bryllup {{forumTopicSubject}}
Ja mig og min anden halvdel har været sammen i 7 år nu, forlovet i 6 år, så nu skal det snart være
Jeg har fundet en dato, sådan da, som vil være nem for os at huske, men det er så først om 2 år, den eksisterer
Men så er der da tid til at planlægge, og kigge kjoler på nettet, og spare op.
Hvornår kan man begynde at kontakte kirke og feststed og bestille?
Feststed er muligvis også på plads..sådan da..
Hvad med opsparing, skal alt være sparet op inden man booker diverse, eller sparer man op løbende?
Vil jo være sikker på pengene er der, da jeg IKKE vil låne til det.
Det blir muligvis vinterbryllup..hvad gør man hvis det regner helt tåbeligt den dag, når man skal ind og ud med den fine kjole?
Og wow hvor er der mange smukke kjoler...tror jeg har fundet de første 100 stykker
Må man have hunden kort igennem kirke?
Det ku da være fedt hvis sønnike og hunden kommer op af gulvet med ringene
Sønnike på 6 har proklameret at han vil gi os ringene
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 5.012
Du kan godt begyndte at kontakte feststed nu. Jeg troede jeg havde maaaasser af tid da jeg var ude et halvt år i forvejen, men jeg var alt for sent ude til at få den dag vi havde regnet med at skulle holde fest.
sep 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 298 Svar: 1.983
jan 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 142 Svar: 836
Så jeg ville reservere lige så snart i ved hvor og hvornår
aug 2007
Følger: 106 Følgere: 101 Hunde: 1 Emner: 354 Svar: 2.545
Så det er da bare med at få bestilt - stederne ryger hurtigere end man skulle tro
sep 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 298 Svar: 1.983
Vi er ikke helt sikre på stedet endnu, kigger stadig rundt, men har et par stykker i kikkerten...
Ja håber der ligger sne, det ville kunne være så flot med rette dekoration
apr 2009
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 216 Svar: 3.261
jan 2010
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 387 Svar: 2.743
Jeg vil klart anbefale at have et indendørssted i baghånden til jeres billeder, hvis det vælter ned. Vi havde selv aftalt med Hindsgavl slot at vi kunne komme derind - heldigvis da der kom skybrud.
Hvis du er den ubeslutsomme type, så vent med at booke, men ellers kan du sagtens gøre det.
Vi skiftede dato 2 gange, kirke 1 gang, feststed 2 gange, musik 1 gang, var i tvivl om kjolen 100 gange Men det endte da heldigvis i et bryllup haha.
Bryllup