{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.488 visninger | Oprettet:

Gensidig hundepasning {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Vil høre om der er nogen i nærheden af Fredericia, som kunne være interesseret i at opbygge noget gensidig hundepasning, eller bare pasning? Vi har en collie tæve på ca. 5 måneder.

Hun bor sammen med kat, så regner ikke med at der er problemer med andre dyr.

Derudover er flere hundevenner altid godt at få smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gensidig hundepasning
  • #1   2. feb 2014 www.hundepasning-silkeborg.weebly.com
    Jeg passer i weekender, ferier m.m. smiley

• #2   2. feb 2014 Godt nok et stykke fra dig, sorry

• #3   2. feb 2014 Ja det er lige langt nok smiley

• #4   2. feb 2014 Øv i er så langt væk smiley ellers god ide !

• #5   3. feb 2014 Har sendt dig en pb vedr gåture.

• #7   28. feb 2014 Hej René
    Det lyder fristende, men synes desværre vi bor for langt fra hinanden. Havde håbet på at det kunne blive oftere en den årlige rejse nemlig smiley for eksempel hvis man skal noget en weekend.

• #9   1. mar 2014 Okay, ja kan ikke forstå at der ikke er flere som er inde på det smiley

• #10   1. mar 2014 Jeg passer gerne hunde og det gratis. Hundene skal dog kunne med andre hunde og kat. Passer max én af gangen så denne kan få masser af opmærksomhed og indgå i hjemmet sammen med Kia.

Kia er ikke interesseret i andre hunde, men hun har det fint med at de bor her i perioder. Hun ignorerer dem bare :o) Selv om de begge ligger i sofaen, så er den anden hund som regel usynlig, i Kias øjne. Tal om benægtelse :o)

De hunde jeg passer får masser af menneskekontakt.

Kia skal ikke passes andre steder så gensidigt bliver det ikke ...

Jeg synes dog at det er hyggeligt med en vaps ekstra i huset fra tid til anden :o)

• charlotte K
    charlotte K Tilmeldt:
    feb 2015

Følger: 1 Svar: 1
    #12   13. mar 2015 Hej Tanja smiley Ved godt det er længe siden du har skrevet dette indlæg men.....jeg står i samme situation som du gjorde. Jeg flytter til Fredericia d. 1/4-15. Jeg har en dansk svensk gårdhund på 1 1/2 år, og søger gensidig pasning til ham. Jeg arbejder primært aften, og nogle aftner ville jeg have brug for lidt pasning eller bare en gåtur. Jeg er tilgengæld hjemme i dagtimerne og ville kunne hjælpe her. Gåture sammen ville også være dejligt. Fandt du en løsning ? Jeg har været på alle hunde sider og skrevet indlæg, men ingen resultat Hilsen Charlotte smiley

• Lone H
    Lone H Tilmeldt:
    feb 2014

Følger: 1 Svar: 1
    #13   20. maj 2015 Hej Charlotte
    Vi flytter til Fredericia i slutningen af juni og regner med at anskaffe en hvalp midt i juli.
    Hvis alt går efter planen, kan vi måske finde ud af noget.
    Hilsen Lone

• Kristine J
    Kristine J Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 20
    #14   13. aug 2015 Hej smiley jeg har to cavaliere på 4 år og en på 5 mdr, som jeg også søger pasning til i dagstimerne i hverdagene. Bor i Fredericia. De er mine guldklumper så hvis nogen kender nogen der kunne give dem en masse omsorg og leg så ville det være perfekt smiley

Kommentér på:
Gensidig hundepasning

Annonce