{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
796 visninger | Oprettet:

Lidt sjov, midt om natten :D {{forumTopicSubject}}

Hehe...

Jeg har jo dejlige Cody, en SKØN kat, med masser af personlighed. Han må være alle steder, i hele huset på nær soveværelset, og på køkkenbordet.

Han må ikke være i soveværelset fordi det er hundenes "fristed", uden kat. Og vi har prøvet at lade døren stå åben derind, men hundene kunne ikke forstå at han skulle være der, og ja han er jo nataktiv. Så efter et par timer røg han ud smiley Og nu kommer han der ikke.

Så i nat vågner jeg pludselig, ved at jeg har smerter i lysken. Jeg kan så mærke at der står noget på mig, jeg kan mærke at det er et dyr. Jeg siger så: "Hvis du skal være her, så skal du ligge dig ned".

Jeg var sikker på at det var Zippo, han sover ikke i sengen, men kan finde på at snige sig derop. Det er også okay, bare han ligger sig og sover.

Men intet sker, dyret bliver stående, "mærkeligt, mon der er noget galt?" tænker jeg. Pludselig bevæger dyret sig op til mit hovede, og jeg kan høre en spindelyd! Så bliver lyset tændt, og hvem sidder der, lige imellem mit og kærestens hoved? Jamen det gør Cody da! smiley

Altså for faen da kat! Så har min kæreste ikke lukket døren ordenligt, så han skulle da lige ind og hilse smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt sjov, midt om natten :D
Kommentér på:
Lidt sjov, midt om natten :D

Annonce