{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
586 visninger | Oprettet:

Bobo sender Dagbog {{forumTopicSubject}}

Jaa Bbo er meget fremmelig, han sender os nemlig dagbog, og det er bare SÅ hyggeligt...

Se her hvad han skriver

Kære mor og far!
I kan tro at der sker meget heroppe lige nu. Vi er jo blevet 4 uger og nu må vi komme ud og lege. Besse siger at jeg er rigtig dygtig, for jeg vil gerne besørge udenfor. Det vil nogle af mine søskende ikke. De fiser ind på aviserne.
jeg syntes da at det er sjovt at gøre det midt i tulipanbedet hi hi.

Vi er også blevet flyttet. Ud i den store forgang, for så er det nemt for Besse bare at åbne døren ug til gården og der render vi så ud og leger..

Men vores moar giver os kun mælk én gang om dagen nu - og det er om morgenen. Vi er vist også lidt hårde ved hende, for hun knurrer og napper os lidt:o(

Og tante Coffee - hun er sjov at lege med. Hun er selv som en hundehvalp. Men så er der en der hedder Cody (han bor ovenpå) han gider da slet ikke hvis jeg prøver at lege med ham. Så knurrer han og løber væk. HMM,- det var måske fordi jeg troede at han kunne give mælk den første gang jeg mødte ham - og det blev han godt nok sur over:o)

Vi får noget der hedder NOSODER lige nu - det er et homeøratisk middel,- i form af vaccine fo Parvo og Hundesyge. BVADDRR hvor det smager grimt - men vi skal have det uff.

Jeg vil slutte for denne gang - jeg er meget søvnig nu og skal have min skønhedssøvn:o)

Hilsen fra Bobo

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bobo sender Dagbog
Kommentér på:
Bobo sender Dagbog

Annonce