Der var én som kørte ind i mig?! :O {{forumTopicSubject}}
Jeg har det SÅ skidt lige nu.
Jeg ville køre min kæreste 500 m ned af vejen til brugsen i vores fine nye bil, som vi fik for 3 dage siden. Vi havde nogle problemer med vores brugser, så det var bare en hurtig tur, så han ikke skulle gå i regnen.
På vej hjem kommer vi ud i krydset som vist på billedet. Jeg blinker til venstre, og lægger mig i venstre vejbane, da vi umiddelbart skal til venstre kort efter for at komme ind til vores egen parkeringsplads. Overfor mig ser jeg en større bil. Den holder tilbage, så jeg drejer ud og når ca. 10 m op ad vejen, da kæresten pludselig råber op. Bagfra kommer der den bil, som holdt over for os, da det blev grønt for os. Hun ville skifte fra højre ud i vores bane?! Hun skraber siden af sin bil på fælgen over vores højre forhjul, som nu står med en bule og skrabet lak. Vi stopper op, og kvinden udbryder at hun altså SLET ikke så os..
Nej gu fanden gjorde hun ikke. Vi udveksler oplysninger osv og har telefonisk kontakt efterfølgende, men nu sidder jeg herhjemme og er SÅ chokeret. Jeg har ALDRIG været ude for noget lignende. Og kan ikke lade være med at tænke: Var det MIN fejl? Lagde JEG mig forkert? Jeg ærger mig over at vores bil allerede er blevet bulet. Den kan selvfølgelig sagtens køre. Og ingen kom til skade. Men kan mærke med mig selv at jeg er blevet MEGA usikker.
Hvad mener i?
apr 2011
Følger: 5 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 75 Svar: 588
apr 2011
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 102 Svar: 972
Jeg har også prøvet at være med i et uheld, hvor jeg ikke så en bil. og kørte ind i den, hvor den blev totalskadet. Der skete intet med nogen, men jeg blev så bange!! Jeg kunne slet ikke køre i nogle uger, fordi jeg var så angst for at gøre noget forkert igen. Det var dengang jeg lige havde fået kørekort. Men tro mig det skal nok gå væk. Når du har lagt hændelsen lidt bag dig. Og hvis hun har skylden, så betaler hendes forsikring jo for skaderne.
Knus.
aug 2013
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 181
(Har forstået det som om at det er personen på den anden side af lyskrydset der drejer? Altså den røde pil er hende og den grønne er jer?)
Men hvis hun bare kommer ræsende uden at blinke og beslutter sig for at dreje, så vil jeg da mene det er hendes skyld.
Det vil være påstand mod påstand
apr 2011
apr 2011
apr 2011
aug 2013
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 181
Så lyder det mere som om at det er hende der har lavet en brøler
apr 2011
Men nej, hund kommer bag det vandrette fodgængerfelt, og jeg ser jo ikke hvad der sker bag mig, da jeg er nået igennem og videre ligeud, indtil hun kommer bagfra, vil skifte vejbane (sikkert fordi hun skal ligeud længere fremme), ikke ser os, og derfor rammer os ved højre hjul, hvor jeg så standser bilen og hun forsætter fremad og skraber sin egen bils side. Men hun skulle jo have været i højre vejbane og fortsat ligeud og så skiftet til venstre. Jeg lagde mig kun i venstre fordi jeg vidste jeg skulle til venstre igen... Men sket er sket. Hun erkendte sin fejl og så er det jo bare vores forsikring der skal fixe det. Men fremover vil jeg være meget mere forsigtig tror jeg
jun 2009
Følger: 50 Følgere: 253 Hunde: 2 Emner: 425 Svar: 10.636
apr 2011
apr 2011
okt 2006
Følger: 60 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 14.015
I må vente og se hvad der sker..
apr 2011
apr 2011
apr 2011
jun 2009
Følger: 50 Følgere: 253 Hunde: 2 Emner: 425 Svar: 10.636
- Jeg vil så sige, at det er hendes fejl her.
Nu skal du bare ikke se spøgelser alle vegne, når du er ude og køre.Jeg ville tage ud i bilen igen med det samme.
apr 2011
Nu håber jeg bare forsikringen dækker. Og at følelsen af at folk vil sige: I havde bilen i 3 dage, og allerede er der en skade?! For så at tænke at folk vil tænke at det så sikkert er min skyld...
Men ja, sikke en forskrækkelse... Jeg kan sikkert grine af det om nogle måneder.
apr 2011
Der var én som kørte ind i mig?! :O