{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stormen i morgen..
  • #1   4. dec 2013 Tror ikke det kommer til at betyde noget for mig. Jo jeg skal nok lige have havemøblerne ind i skuret, og fjernet et par krukker, men ellers ikke.

Er spændt på om vi mister tagsten igen denne gang, vi har lige fået det lavet igår, haha.

• #2   4. dec 2013 Jeg holder godt øje og bliver jeg det mindste i tvivl om at jeg kan køre ned efter min datter til skole slut så henter jeg hende inden skolen slutter og sådan er det...

Så hedder det ren hygge hjemme med varm te eller cacao og så se om det hele blæser væk.
    Denne gang kan den da ikke tage mit drivhus, det tog den sidste storm... smiley

• #3   4. dec 2013 jeg har lige meldt afbud til hundetræning da det er når stormen er på sit højdepunkt og jeg har 1 time hver vej på motorvejen.

Ellers ja vi kører lige grillen ind i skuret ellers ikke.

• #6   4. dec 2013 Manden arbejder ved banen, og er nødt til at tage bilen på arbejde, da de har aflyst en del tog. Om jeg får ham hjem igen vil tiden vise, ellers må han overnatte hvor han nu evt. måtte strande.

• #7   4. dec 2013 Jeg har også et hegn jeg måske tror vælter helt. Det var i forvejen råddent og ustabilt, og tog så en del skade ved sidste storm, så mon ikke det vælter helt nu. Men så kan det da være boligforeningen letter røven og får det skiftet smiley

• #9   4. dec 2013 Rikke, ellers må du "hjælpe" det lidt på vej hehehe

Sarah, synes godt om, skisme ingen grund til at risikere noget.

Basse har lagt med ondt i halsen og feber siden i går, så han er hjemme... den store skal i skole, gemalen skal på job. Trampolin dugen og nettet er lagt væk, stellet står fast med store fortovsfliser. Havemøblerne er stablet ved udbygningen med presenning over med fliser langs kanten, gruer lidt for udbygnings taget (ståltag der ikke sidder for godt), men krydser for det holder.

• #10   4. dec 2013 Tager det som det kommer.

• #11   4. dec 2013 Rotterne, render I runde midt i stormen og kigger på det?

• #12   4. dec 2013 Årh nej, egentlig ikke, jeg tager kanin basserne ind og så må det være det.

• #13   4. dec 2013 Aino: Ahahahahaha " hov min fod fløj lige ind i hegnet" smiley

Det er lidt underligt med det hegn. De havde jo lovet at lave det, men det blev udskudt flere gange. Til sidst fik vi så bare at vide at der ikke var råd ( selvom en anden havde fået skiftet hegn, og endda det vi SELV skal betale). Så jeg klagede til boligforeningen i stedet for kun viceværten, og igen ævlede de om der ikke var råd. For en måneds tid siden fik vi så et brev i postkassen, nu skal ALLE hegn i området skiftes. Hvorfor helgoland var der så ikke råd til vores ene hegn. De er sgu ikke til at blive kloge på smiley

• #14   4. dec 2013 hehehehe ja eller dit lang hår fik viklet sig rundt om, også da du begyndte at gå fulgte hegnet med smiley
    Ja husker det godt.

Uha, håber mit nylavede træbed holder, det Skal det!!! fronten er ikke lavet med stolperne ned i jorden, de hviler på fliserne, men resten er med stolper i jorden.

• #15   4. dec 2013 Ahahahaha, ja jeg har jo altså faktisk ret langt hår smiley

Væggene rystede næsten i dag, da naboerne gav den gas, kan jeg ikke bare sig det er deres skyld? smiley

• #16   4. dec 2013 Det er jo det Fnis smiley

Haha jow jow kan du sikkert smiley

• #18   4. dec 2013 Ja så forstår jeg da godt, at der er nogen der mister livet, hver gang vi rammes af voldsomt vejr.

• #19   4. dec 2013 Aino: Haha, FEDT, så giver jeg bare naboen skylden. Du skulle have set hundene, da der pludselig kom MEGET kraftige bankelyde i væggen, samtidig med tingende på hylderne rystede, og der kom underlige lyde. Vi kom til at fnise ret højt herinde, samtidig med jeg blev frk.sippet smiley

• #20   4. dec 2013 Rotterne, en ting er at kunne se hvad der sker omkring sig, en anden om man kan nå væk fra et eller andet, sker der jer noget, så skal andre ud til jer og derved sætte deres liv på spil.... jeg ville blive hjemme hvis jeg var jer, så smut rundt og kig på det hele bagefter når det er overstået, det kan der nok ikke ske noget ved smiley

• #21   4. dec 2013 LOL Rikke

• #23   4. dec 2013 jeg har deciderede ønsker til at Naboens birketræ vælter imorgen.... smiley

• #24   5. dec 2013 LOL der var jeg ved at sprøjte kaffe ud over skærmen af grin smiley Hvorfor Sarah? skygger det i haven da?

• #25   5. dec 2013 Sarah: Kan du ikke bare hente motorsaven, og så også bare give håret skylden for det væltede? smiley

• #26   5. dec 2013 Næh jeg håber i mit stille sind at det brager ned i deres tag. Har taget deres yngste søn i at skyde plastickugler efter hundene og deres yngste pige står og gør og af hundene -generelt genere de dem så meget at vi ikke længere kan bruge vores hundegårde. hverken til pasning eller vores egne. Vi tør ikke. Og forældrene. De griner bare.

• #27   5. dec 2013 HAHAhahaha

• #28   5. dec 2013 Føj Sarah, Nøj man kan jo ligefrem mærke man begynder at koge, sådan noget kan jeg slet slet ikke ha!! kan du ikke anmelde det? der må jo være kugler at hitte på jeres grund?

• #29   5. dec 2013 Sarah: Lyder da vel godt nok også som nogle elendige naboer, som på ingen måder forstår at opdrage deres yngel. ØV hvor er det dog bare trist for jer smiley Så er det trods alt bedre med en nabo der spiller cello, og en anden nabo der har højlydt sex smiley

• #30   5. dec 2013 Tror jeg faktisk ville være smart med sådan et opkald til politiet, tænk om en dag en af hundene får sådan en i øjet smiley så er det nok godt hvis der i forvejen ligger en anmeldelse eller?

• #32   5. dec 2013 Ja Rikke *Griner* man kan jo altid tage et høreværn på hvis man ikke gider lytte på det hehe

Aj det andet der er sgu dyremishandling, dumme forældre!

• #33   5. dec 2013 har talt med policen.. uden beviser er det ord mod ord. Vi overvejer at sætte kamera op..men på den anden side så skal hundene jo så derud for at vi kan få det på bånd og det er vi ikke helt indstillet på.

• #34   5. dec 2013 Rotterne får det ikke bare træet til at visne, der er også noget med bestemte søm kan få noget til at gå ud mener jeg, men det vælter det jo nok ikke af....

• #35   5. dec 2013 Aino: HAHA, det er første gang vi høre naboen give den gas smiley Ham der spiller cello, ja det genere egentlig ikke, pånær når han begynder at stemme den kl. 1 om natten , så er det altså mindre hyggeligt smiley Men gider på ingen måder klage, vores hunde siger jo også vov ind imellem, og kan have dage hvor de er ekstra på dupperne , f.eks igår hvor vi fik sat nye tagplader på, hold nu kæft jeg var tæt på at lukke dem ude i skuret smiley

• #36   5. dec 2013 Beviset må da være de kugler der?

Det kan jeg godt følge I ikke vil øv øv smiley

• #37   5. dec 2013 Rikke smiley hehe de gik måske helt i selvsving?

• #39   5. dec 2013 Aino: Oh yes, de var total på vagt, og gøede ret så meget, var ved at blive sindsyg til sidst smiley Normalt gøer de kun hvis det ringer på, eller hvis der står en og roder med noget lige udenfor vores dør. Men det larmede jo også helt vildt, da de lavede taget, men derfor var jeg dælme stadig mindre begejstret for dem smiley

• #40   5. dec 2013 Rotterne, men det er jo over længere tid... jeg kunne godt ønske det samme som Sarah (men uden nogen kommer til skade), også kan man håbe de går ind til hende for at vil låne telefonen, men at hun så med et Stort Smil i sin dør kan sige "Det tror jeg ikke går, hundene er nok ikke så glade for jer når der bliver skudt med kugler på dem, ha fortsat en god dag" *Bang* (hoveddør smækker) smiley

Rikke, bedre de siger der er noget end ikke, men ja de må gerne stoppe igen når man siger det jo smiley

• #41   5. dec 2013 Aino: Det gør de heldigvis også oftest, men er jo også sjældent der er konstant lyd i lang tid, som der var igår. Ozzy er godt nok blevet lidt en sur gammel stodder, ved sgu ikke lige hvad der er sket, måske han først nu er blevet rigtig voksen smiley Altså han er stadig ligeså lalleglad og glad for alle mennesker og hunde, men han er godt nok blevet en del mere vagtsom, måske det også er fordi vi er flyttet i hus. Det værste er , at når han så begynder at knurre eller sige vov, og vi så siger "NEJ" , så kigger han op på os, knurre igen, og så styrter han op af trappen og op i soveværelset, og så ligger han deroppe og brummer, ahahahaha. Ja han er sgu ikke dum smiley

• #42   5. dec 2013 Rikke, hehehe nej der er lidt smart træk han laver der smiley

Er posten her, eller når der bliver tømt skraldespand eller naboen overfor er udenfor og går og snakker, så starter "alarmen" også på Blis, Tobi stopper når man siger det til ham, hun bliver ved, skruer man så bissen lidt på når man siger Stop eller Nej til hende, så går hun også hen i det der knurren - brumme lyde. Er det pga. en lyd om natten, så bliver der smasket og nusset en del, så der hurtigt kan blive ro på igen, men høre heldigvis sjældenhederne til smiley

• #43   5. dec 2013 Jeg har sat div ting ind fra sidste storm...

Så nej, der bliver ikke gjort noget særligt ud af det....

• #44   5. dec 2013 næ, den største forskel bliver vidst at aftenturen med hundene evt lige bliver lidt hurtigt overstået.
    Jeg tvivler på det virker at ringe til chefen og sige jeg ikke kommer pga vejret -særligt da jeg arbejder mindre end 50m fra mit hjem smiley

• #45   5. dec 2013 Michelle, det må både være godt og ondt smiley du kan da ikke sne så meget inde du ikke kan komme på job smiley

• #47   5. dec 2013 Jeg bliver hjemme, men det er nu mest af andre grunde ^^
    - Men vinden er da begyndt at tage en del til her på vestkysten.

• #49   5. dec 2013 jeg bliver hjemme idag. Havde egentlig aftale fra 12-16 med tænker det ikke er så smart,- og så stoler jeg ikke på at togene får mig hverken derhen eller hjem igen! smiley

så det bliver hjemmedag med manden og hunden, indenfor smiley

• #50   5. dec 2013 Aino -næææh det giver ikke meget fri pga vejret. Omvendt er det dælme billigt i transport og den slags smiley

Nå, men her ser det ikke umiddelbart ud til at der er sket de store skader i området. En campingvogn er stukket af henover parkeringspladsen og et par skraldespande lå på vejen da jeg var ude at lufte hundene for lidt siden, men det er da skader der er til at overskue

• #51   5. dec 2013 Michelle, ja det er jo skønt, også at du ikke har f.eks. 2 gange 1 time i transport.

Det lyder ikke af meget, men det er jo nok ikke overstået endnu.... krydser dog for at der ikke sker store skader på både mennesker - dyr og bygninger!

• #52   5. dec 2013 Nå, fik så lige snakket med min mor som bor 3 km herfra -og der er der dælme stormvejr... Måske vi bare er beskyttet lidt af skoven som ligger omkring hele den ene side af landsbyen
    Ude ved de gamle ryger der både tage, vinduer og hvad har vi på gårdene smiley

Må håbe det ikke går ud over for mange mennesker og dyr ja -materiel sade er da trodsl alt til at gøre noget ved

• #53   5. dec 2013 smiley

Kommentér på:
Stormen i morgen..

Annonce