{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
395 visninger | Oprettet:

Er det mon trusler..... {{forumTopicSubject}}

Hmm efter at have modtaget denne besked i cæsars profil er jeg da lidt forvirret om det skal opfattes som en trussel eller det bare er "drengestreger"????

hør her

du aner intet om nogen ting ka vi se på dine udtalelser.

og børn ? bliv lige ældre end mig så snakker vi om det med børn ik ?

du kan skrive hvad du vil, og folk må gerne tro dig.

venner og bekendte ved da heldigvis bedre.

håber du en dag får noget mod den sygdom der giver dig så stærke tvangs tanker og får et normalt som os andre.

så skriv hvad du vil, men tænk dig nu om.

så skriv hvad du vil, men tænk dig nu om.

Hmm tja jeg mener det er en direkte trussel. Denne bruger har tidligere generet mig og spredt rygter om at min hund var ptibull. Denne bruger har endda svinet og bagtalt andre brugere af dette forum og indrømmet dette.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det mon trusler.....
  • #1   19. aug 2006 Den ligger i cæsars profil medmindre de når at slette den.

• #2   19. aug 2006 Der skal dat rettes noget jeg har taget et screen print så det er for sent nu!!!

• #3   19. aug 2006 Vi takker for endnu en retfærdig rettergang!

• #4   19. aug 2006 Lisett: Vidste at det bare var et spørgsmål om tid før de overfaldt nogen af os igen. Fandme irriterende de kan blive ved med at komme ind......

• #5   19. aug 2006 MazdaPowerDK .: tjekker du havd "fruen" skriver? Hvordan kan du være sikker på at den såkaldte "frue" ikke har skrevet det, du siger jo selv at "fruen" bruger din profil... Ja undskyld mig, men jeg sys din forklaring lyder lidt mystisk.. Hvis du vil undgå at folk "misforstår" dine kommentar, er det måske dig der skal passe på med hvad du skriver...

Er jeg den eneste der har den holdning, eller er der andre?

• #6   19. aug 2006 Trusel, undskyld folkens med hvad er det ligei det som er en trussel?? er forvirret, kan ikke se dem >:-/

• #7   19. aug 2006 øhh, hvad er det lige der sker her??? er dybt forundret, medmindre jeg er blevet blind eller skeløjet! jeg kan overhovedet ikke se, at der skulle være nogle skjulte eller ikke skjulte trusler i det første budskab!!! er vi nu gået ind for hetsning af folk??det lumrer mere af noget privat indestængt et eller andet - men trusler er der ingen af..Og hvad med de regler der siger man ikke må hænge personer ud?? Brian B skriver at han har mødt manden og han er ikke at spøge med??!! altså helt ærligt, et er at man ikke er enig i hundehold men det her er sgi total gul stue....

• #8   19. aug 2006 jeg tænker lidt, at hvis man har brug for at oprette en tråd omkring et eller andet man har udestående med en person, så må man da have et eller andet problem og brug for opmærksomhed, synes det er klamt, at man skal manipulere andre til ens egen holdning - et er, at ophavsmanden til denne tråd ikke kan klare trykket af mazda etc., men så hold det for dig selv! det er sgi da ikke vores andres problem, at I har et udenstående!!!! tag det dog ansigt til ansigt og få det ud af verden..

• #9   19. aug 2006 anna T

Ih lige min følelse da jeg læste indlæget, ser heller ingen trussel i de eller de beskeder som er blevet sendt frem og tilbage -ja undskyld, jeg tillod mig at lure lidt med, og ærligt, er denne tråd så ikke mere en drama drama, vi vil ha drma agtig???

• #10   19. aug 2006 hør her

drop dine smarte kommentare til de andre.

dine beskeder bliver slettet da de intet har med rocky at gøre.

er det et problem så bag en tudekiks og æd den ?

sku da utroligt i kan bruge så meget tid på andre herinde, skulle tro det her var jeres liv...

det her er den første sidste og eneste kommentar fra min side, jeg har hunden på herinde så mine venner bla. kan se den.

mvh Herren i huset

---------------------------------------------------------------------------

He he det var svaret på mit spørgsmål om hvornår brugeren slettede sig igen (min 5 gange i min tid på hg) og hvorfor brugeren havde løjet om sin anden hund. Tsk tsk jag bager mig lige en kiks og undre mig over hvorfor der dog ikke er lavet hundekørekort i danmark og hvorfor kan socialt lavtstående have lov til at tage sig af dyr når de ikke engang kan tage sig af sig selv.

når nu vi er omkring det emne at true og diskremininere andre mennesker, synes jeg i den grad, at ophavskvinden til denne tråd i den grad er gået over grænsen..hvad ligner det at kommentere folks økonomiske status? hvis ikke det er at svine folk til og hænge folk ud så ved jeg ikke hvad det er? egentlig burde det være dig vivi, der var frosset! ifølge det som jeg har kunnet læse, fordi du er ligeså grov og primitiv i dine formuleringer som modparten - du må jo så have nogle kanaler, der gør at dine uforbeholdne meninger vægter tungest!

• #11   19. aug 2006 nat & hunden : looooooooool du har helt ret..

• #12   19. aug 2006 Nat og hunde..præcis det jeg mener..hvad er det lige der sker her? jeg troede at hængning og hetz af mennesker foregik i det forrige århundrede..Hmm vi ´har vist nogle herinde fra den franske adel der hetzede personer uden grundlag..SS

• #14   20. aug 2006 Jeg aner ikke hvilke udeforståender I har haft, men synes ikke at sådanne diskussioner bør ligge her i forum, uanset hvor min sympati lkigger GG igen jeg kender ikke til forhistorierne og kender ikke de involverede personer nok til at kunne udtale mig, det er måden jeg undrer mig over SS

Kommentér på:
Er det mon trusler.....

Annonce