Alene hjemme problem.. {{forumTopicSubject}}
Hej med jer..
Har nogle af jer opdaget at hælde mad op til jeres hund inden i går på job, og så spiser hunden den først lige så snart i træder ind ad døren igen?
Jeg er væk ca. 3 timer om dagen (i hverdagene).
Da jeg fik lady kunne hun ikke være alene hjemme.. Men det kan hun nu, men jeg tænker alt det stadig er et stort problem. Desværre.
Jeg har købt et kamera som jeg vil prøve at sætte op..
Jeg har én gang fået af vide at hun stod og hylede som en ulv. :s men mine underlige naboer klager ikke! Hvilket jeg ikke forstår, det ville jeg da selv gøre?
Ja, jeg ved ikke rigtigt hvad debatten er. Måske jeg bare havde brug for at høre om nogle havde erfaringer med samme adfærd.
Jeg øver med hende i at hun ikke skal sove i sengen, jeg tænkte det måske havde lidt at sige i forhold til alene hjemme problemerne?
Alt i alt er hun en dejlig hund, som bare HADER at være væk fra sin mor.
Undskyld hvis det blev lidt rodet! Jeg ønsker bare at hun en dag bliver tryg nok til at kunne ligge sig til at sove mens jeg ikke er hjemme.
Men bare hun hører en lyd, så farer hun op og gør som en sindssyg... /:
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.226
mar 2009
Følger: 69 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.856
jun 2013
Følger: 36 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.202
feb 2012
Følger: 3 Følgere: 21 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 224
Men jeg har lagt mærke til det med deres vand.
Som regel er det ikke rørt når jeg kommer hjem fra en 8-timers arbejdsdag.
Men så snart jeg træder ind af døren og de har sagt hej, farer de begge hen til vandskålen.
Tænker de måske sover i løbet af dagen og først "lægger mærke" til sult / tørst når vi mennesker kommer hjem og de så står op?
Alene hjemme problem..