{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.035 visninger | Oprettet:

lækker nem kage {{forumTopicSubject}}

nogen som har en opskrift på en lækker nem kage?
gerne med noget creme som skal sprøjtes ud med en sprøjtepose oven på kagen eller noget i den stil. smiley

altså det skal være en kage som er nem og hurtig at bage, men som jeg kan bruge lang tid på at gøre mig umage med at pynte smiley

på forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lækker nem kage
  • #1   29. okt 2013 Altså, jeg laver altid roulade med hindbærcreme.
    Det er super nemt og tager INGEN tid. Nogle frosne(optøede) bær og flødeskum.
    Og så kagedejen er det noget med æg og sukker som piskes længe. Og så noget 50 gram hvedemel og 60 gram kartoffelmel og noget bagepulver som sigtes i.
    Og så i ovnen i omkring 8 min. Den afkøles lidt og cremen smørres(sprøjtes, hvis du absolut vil bruge sprøjtepose;-)) og så rulles den.

Det er selvfølgelig en lidt upræcis opskrift, men kan den ikke helt i hovedet. Blot for at give et billede af hvor nem den er! smiley

• #2   29. okt 2013 super, tak for ideen smiley

• #3   29. okt 2013 Hovsa. Er for hurtig... Så ikke at det skulle være en kage du kunne gøre en masse ud af at pynte smiley ups

• #4   29. okt 2013 Min yndlingskage: mormors choko-helvede (ikke officiel titel!)

Man køber choko lagkagebunde og en masse mørk chokolade (200g.)
    Chokoladen smeltes sammen med fløde og sættes derefter på køl, evt. natten over.
    Når det er helt koldt (og lidt stift) pisker man det til en mousse og så går man i krig med at lave en standard lagkage bare med choko-mousse-lignende skum istedet for flødeskum smiley Hele kagen smøres tilsidst ind i cremen og så kan man jo evt. pynte den med sukker-violer el. lign.

Jeg har så "forbedret" (gjort endnu mere choko-helvedesagtigt) kagen smiley
    Istedet for kun mørk creme, laver man en mørk, lys og hvid creme, og så skifter man imellem cremerne i lagene. Lidt mere besværligt - især fordi den hvide er enormt svær at piske, men stadig super nem kage.

Uh.. bliver helt lækker sulten af det her! smiley

• #5   29. okt 2013 mange tak smiley
    lyder lækkert smiley

• #6   29. okt 2013 Pt er min ynglingskage en svampet banankage med choko stykker og overtræk... Men den er ikke særlig pynte agtig godt nok smiley
    http://cutecarbs.com/2013/01/den-bedste-banankage/

• #7   29. okt 2013 den ser rigtig lækker ud smiley

• #8   29. okt 2013 Den er bare smadder god! smiley

Kommentér på:
lækker nem kage

Annonce