{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyremishandling - Hvorfor gør man dog den slags?
  • #1   28. okt 2013 Jeg tror at man skal være syg i hovedet for at forstå den slags mennesker.... Jeg ved ikke om de gør det for opmærksomhed eller følelse af magt, men jeg ved at jeg ikke ville græde for dem, hvis det samme overgik dem!

• #3   28. okt 2013 hold kæft hvor det sygt! .
    men det der sku så mange ting der er nu tildags smiley !! smiley

• #4   28. okt 2013 De burde få tæsk.... med en Le

• #5   29. okt 2013 Jeg begik den store fejl for et par dage siden at åbne et link om en mishandlet hund trods advarsel om, at det var meget barsk.

Barsk var mildt udtrykt - grusomt var ordet, og beskrivelsen sidder stadig i mig.
    Jeg har derfor besluttet mig for KUN at åbne sådanne link, hvis jeg kan gøre noget for at hjælpe.

Men hvorfor nogle folk gør det?

Der er en tendens til at komme med alle mulige undskyldninger for det (deres ble sad forkert, da de var små), men jeg vil vove at påstå, at lige såvel som der findes empati og godhed, så findes der også sadisme og ondskab.

De mennesker er i stand til at tænke, og de ved udmærket, hvad de påfører andre væsener af smerter (i modsætning til dyrene).

• #6   29. okt 2013 Natravnen, jeg er fuldstændig enig med dig..

• #7   29. okt 2013 desværre er det jo ikke første gang det er sket i østjylland smiley
    Jeg ved ikke lige hvor den økologiske have ligger, men det er før sket på børnenes jord (dem der også brændte møllevangsskolen af) og på et fritidshjem ved siden af min bopæl. Tænk man kan få en så sindssyg idé! smiley og oveni købet få andre med på den! det er sgu da ikke normale mennesker der lige siger "hey hva' så ven, skal vi ikke lige ud at mishandle dyr?" - "jo, det er da det vi skal!" føj for den lede! håber virkelig de bliver fundet og får en ordenlig straf!

• #8   29. okt 2013 Jeg håber bestemt også de bliver fundet og får en straf der matcher deres ugerninger. Men ja, det sker sgu nok ikke. Vores straffe for den slags, de er jo nærmest ikke eksisterende smiley

• #9   29. okt 2013 Det er jo det, jeg synes fandeme det et utroligt at hvis du snyder med penge (fx skat - eller laver en Stein Bagger) så får du større straf en hvis du voldtager en eller mishandler dyr.. hold kæft hvor er det åndsvagt.

• #10   29. okt 2013 Det er utroligt. Straffen for at køre fuld og "komme til" at køre nogen ihjel, den er også til at lukke op og skide i. Jeg forstår ikke hvordan penge kan være mere værd end mennesker, og generelt når det går ud over levende væsner.

• #11   29. okt 2013 ja, man kan fandeme undre sig engang imellem!

Kommentér på:
Dyremishandling - Hvorfor gør man dog den slags?

Annonce