hvor mange klager hvor mange klager
Hej HG.
Ja dette emne omhandler ikke lige hunde men spørgsmålet om hvor mange klager skal der til før udlejer kan smide en ud.????
Vi har stået en den triste situation at vi er blevet GROFT chikaneret af naboen gennem 1/2 år, ja hver gang vi går udenfor døren bliver der råbt (ikke pæne ord), manden er blevet truet med tæsk adskillige gange, der bliver taget billeder af vores område med fx vores biler, vi er blevet nød til at lufte hund når han ikke er hjemme da naboen ellers står og larmer og banker for at få vores hund til at reagere så han har mere at råbe efter osv osv osv. Vi har selvfølgelig selv lavet en skriftlig klage hvor vi så åbenbart har fået samme svar som de 5 andre der har klaget, nemlig at den pågældende person ikke kender til disse problemer.
Det skal siges vi nu er det 8. par der flytter fra vores område med 4 huse på 3 år.
okt 2012
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 7 Svar: 34
Hans kone er den sødeste og rareste kone, hun har fortalt os at han kan få et had til folk uden nogen grund.
(Hun er endda så sød at fortælle os uden han ved det hvornår de ikke er hjemme så vi har ro)
Vi har snakket med tidligere naboer og de havde oplevet akkurat det samme som vi gør.
okt 2012
jul 2007
Følger: 15 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 1.423
Vi er en hel afdeling der har klaget over en nabo.. Han truer med tæsk og har flere gange både slået og sparket ud efter folk.. angrebet dem nede i byen.. kastet med fyrværkeri hen mod vores hoveddøre (vi bor i et område med rækkehuse)..
Politiet tager os ikke seriøst: "Han er bare fuld... vi kender ham godt.. bare ignorer ham"... Og boligforeningen mener ikke det er grelt nok.. -.-'
Så det kommer an på jeres boligforening/udlejer.. Pt har vi her LLO ind over.. For vi tør ikke engang have vores børn rendende rundt uden for
okt 2012
Altså hele sommeren har vi ikke været hjemme for jeg turde simpelthen ikke være hjemme. Vi vidste aldrig om han lige lige pludselig kunne finde på at gøre noget..
Politiet kender også denne mand da han har truet flere besøgende med tæsk og faktisk så slemt at han har overfaldt en (ikke vores gæst)
okt 2012
Vi har prøvet at snakke med konen men hun tør ikke vi kan tit høre hvor meget han råber ad hende også.
okt 2012
okt 2012
jan 2008
Følger: 29 Følgere: 30 Hunde: 15 Emner: 96 Svar: 1.542
Helt ideelt ville det jo være at kontakte de tidligere lejere og få dem til også at skrive under på klagen, så boligforeningen kan se at det ikke er noget der går i sig selv igen.
okt 2012
Desværre er alle flyttet herfra sjovt nok pga naboen og vi er de sidste men vi rykker også ud.
okt 2012
aug 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 170
jan 2008
Følger: 29 Følgere: 30 Hunde: 15 Emner: 96 Svar: 1.542
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.945
Trusler mm er jo altså ikke lovligt, så når ikke boligforeningen vil gøre noget, så ville jeg da melde det.. det er jo ikke sådan at der står et godt naboskab på spil...
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.945
jul 2011
Følger: 11 Hunde: 3 Emner: 3 Svar: 92
Og så ville han nok fortryde at han havde skræmt de andre væk.
jan 2011
Følger: 39 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 5.314
jan 2008
Følger: 18 Følgere: 8 Hunde: 4 Emner: 30 Svar: 642
Men trusler og chikane det ville jeg melde til politiet . Den ville jeg simpelthen ikke finde mig i.
Derud over er der vidst noget med at hvis der er en der fremsætte trusler mod en anden lejer kan den der truer blive smidt ud med kort varsle kræver dog at boligforeningen vælger at gøre noget . Er dog på vej ud af døren , men skal nok lige se om jeg kan finde paragraffen når jeg kommer hjem.
Vi havde den nemlig op og vende med udlejer "desværre" var det ikke underboen det var galt med men en af hans gæster
okt 2012
Hvor er det dog trist at sådanne skabninger skal ødelægge det for alle andre.
okt 2012
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 104 Svar: 5.036
Jeg havde selv en nabo hvis kæreste var et mareridt.
Deres overbo endte med at flytte på grund af ham, og han var da afgjort en af grundene til jeg var overlykkelig for at komme væk, da jeg fandt det rækkehus jeg bor i nu.
Afdelings kontoret mente ikke der var noget at komme efter for..han er jo så sød ved XX, Jeg gav dem ret og spurgte så "men ville du være glad for at være hans nabo?" Det fik man sjovt nok aldrig svar på.
XX (nabo) var handikappet og lejligheden var en handikap bolig. Vi fik klar besked om at uanset hvad, så kan man ikke smide en handikappet ud af en handikap bolig med mindre huslejen ikke bliver betalt. De ville ikke engang sende hende et brev om, at der var blevet klaget og de (han) skulle opføre sig ordentligt.
hvor mange klager