940 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

hvor mange klager hvor mange klager

Hej HG.
Ja dette emne omhandler ikke lige hunde men spørgsmålet om hvor mange klager skal der til før udlejer kan smide en ud.????
Vi har stået en den triste situation at vi er blevet GROFT chikaneret af naboen gennem 1/2 år, ja hver gang vi går udenfor døren bliver der råbt (ikke pæne ord), manden er blevet truet med tæsk adskillige gange, der bliver taget billeder af vores område med fx vores biler, vi er blevet nød til at lufte hund når han ikke er hjemme da naboen ellers står og larmer og banker for at få vores hund til at reagere så han har mere at råbe efter osv osv osv. Vi har selvfølgelig selv lavet en skriftlig klage hvor vi så åbenbart har fået samme svar som de 5 andre der har klaget, nemlig at den pågældende person ikke kender til disse problemer.
Det skal siges vi nu er det 8. par der flytter fra vores område med 4 huse på 3 år.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor mange klager
  • #2   20. okt 2013 Jamen vi ved ikke hvorfor der bliver råbt. smiley
    Hans kone er den sødeste og rareste kone, hun har fortalt os at han kan få et had til folk uden nogen grund.
    (Hun er endda så sød at fortælle os uden han ved det hvornår de ikke er hjemme så vi har ro)
    Vi har snakket med tidligere naboer og de havde oplevet akkurat det samme som vi gør.

• #3   20. okt 2013 Manden = min mand bliver truet med tæsk

• #4   20. okt 2013 Ja i vores boligforening er det lige meget hvor mange klager man har.. eller får...

Vi er en hel afdeling der har klaget over en nabo.. Han truer med tæsk og har flere gange både slået og sparket ud efter folk.. angrebet dem nede i byen.. kastet med fyrværkeri hen mod vores hoveddøre (vi bor i et område med rækkehuse)..

Politiet tager os ikke seriøst: "Han er bare fuld... vi kender ham godt.. bare ignorer ham"... Og boligforeningen mener ikke det er grelt nok.. -.-'

Så det kommer an på jeres boligforening/udlejer.. Pt har vi her LLO ind over.. For vi tør ikke engang have vores børn rendende rundt uden for

• #6   20. okt 2013 Desværre mener vores boligforening at vi går i små sko. smiley
    Altså hele sommeren har vi ikke været hjemme for jeg turde simpelthen ikke være hjemme. Vi vidste aldrig om han lige lige pludselig kunne finde på at gøre noget..
    Politiet kender også denne mand da han har truet flere besøgende med tæsk og faktisk så slemt at han har overfaldt en (ikke vores gæst)

• #8   20. okt 2013 Ja, det er desværre os han råber af, han går 'vagt' foran vores hus og holder øje med os, hver gang vores dør går op og i står han klar. smiley
    Vi har prøvet at snakke med konen men hun tør ikke vi kan tit høre hvor meget han råber ad hende også.

• #11   20. okt 2013 Synes bare at det er trist at vi nu er det 8. par der flytter ud pga samme mand og vi alle har givet skriftlig klage.

• #12   20. okt 2013 Ja, dette har vi prøvet, han er en ældre herre i 60'erne og vi bor i rækkehus, vi flytter om 14 dage og ja så er de de enste som bor her.

• #15   20. okt 2013 Kan I ikke lave en fælles klage sammen med de andre naboer? Det plejer at være det bedste.
    Helt ideelt ville det jo være at kontakte de tidligere lejere og få dem til også at skrive under på klagen, så boligforeningen kan se at det ikke er noget der går i sig selv igen.

• #16   20. okt 2013 Ja 14 dage overlever vi men det var mere om boligforeningen ikke burde gøre noget i sådan en situation.
    Desværre er alle flyttet herfra sjovt nok pga naboen og vi er de sidste men vi rykker også ud.

• #17   20. okt 2013 Uha ja, vo har snakket med mange forskellige, desværre med samme resultat. smiley

• #18   21. okt 2013 Det kan godt være det er mig der måske er voldeligt anlagt, men jeg havde altså givet ham sådan en røvfuld at han aldrig ville overveje at genere mig igen, gammel mand eller ej smiley

• #19   21. okt 2013 De skulle vel ikke hedde Ulf Pilgaard og Lisbeth Dahl

• #20   21. okt 2013 Jeg ville da overveje at optage det (lyden, ikke med billede, for det må man vidst ikke) og så gå til politiet, når i har tilstrækkeligt dokumentation (altså at de ikke bare er et enkeltstående tilfælde).

Trusler mm er jo altså ikke lovligt, så når ikke boligforeningen vil gøre noget, så ville jeg da melde det.. det er jo ikke sådan at der står et godt naboskab på spil...

• #21   21. okt 2013 hov, overså at i er på vej ud -så ville jeg da blot smide et brev til boligselskabet når i fraflytter, med begrundelse for flytningen og at de nok ikke skal forvente at andre bliver boende der heller, så længe den mand har frie tøjler til at skabe sig sådan

• #22   21. okt 2013 Det kunne være sjovt, hvis der flyttede en flok skidt fyre ind i de andre boliger, så ville han da først have nogen at råbe af.
    Og så ville han nok fortryde at han havde skræmt de andre væk.

• #23   21. okt 2013 Er selv lige flyttet pga chikane fra en nabo det er ved advokat, han har fået et års opsigelse, og jeg ville ikke udsætte min datter for ham mere...

• #24   21. okt 2013 her hedder den 3 skriftelige klager inden for ½ år før udlejer siger han kan gøre noget (privat udlejer ) heldigvis valgte underboen selv at flytte for 4 mdr siden . Desværre var han rigtigt god til at sørge for at der lige nøjagtigt gik langt tid nok imellem klagerne så udlejer ikke kunne smide ham ud ...

Men trusler og chikane det ville jeg melde til politiet . Den ville jeg simpelthen ikke finde mig i.
    Derud over er der vidst noget med at hvis der er en der fremsætte trusler mod en anden lejer kan den der truer blive smidt ud med kort varsle kræver dog at boligforeningen vælger at gøre noget . Er dog på vej ud af døren , men skal nok lige se om jeg kan finde paragraffen når jeg kommer hjem.
    Vi havde den nemlig op og vende med udlejer "desværre" var det ikke underboen det var galt med men en af hans gæster smiley så vi kunne ikke bruge den

• #25   21. okt 2013 Ja det er en svær situation og vi har været helt oppe i det røde felt, men vi har valgt at tage det fornuftigt for det må det hjælpe hvis man snakker ordentligt om tingene, men nej det hjælper ikke.

Hvor er det dog trist at sådanne skabninger skal ødelægge det for alle andre. smiley

• #26   21. okt 2013 Vi håbede det hjælp da han fik besked på at lade os være da vi klagede første gang. Men desværre gik der ikke længe før han stod i vores indkørsel og skabte sig ja fangede ham på video og viste boligforeningen, derefter fik vi bare afvide vi hidser os op over ingenting og vi går i for små sko..

• #27   21. okt 2013 Det kan være næsten umuligt at få folk smidt ud grundet opførsel.
    Jeg havde selv en nabo hvis kæreste var et mareridt.
    Deres overbo endte med at flytte på grund af ham, og han var da afgjort en af grundene til jeg var overlykkelig for at komme væk, da jeg fandt det rækkehus jeg bor i nu.
    Afdelings kontoret mente ikke der var noget at komme efter for..han er jo så sød ved XX, Jeg gav dem ret og spurgte så "men ville du være glad for at være hans nabo?" Det fik man sjovt nok aldrig svar på.
    XX (nabo) var handikappet og lejligheden var en handikap bolig. Vi fik klar besked om at uanset hvad, så kan man ikke smide en handikappet ud af en handikap bolig med mindre huslejen ikke bliver betalt. De ville ikke engang sende hende et brev om, at der var blevet klaget og de (han) skulle opføre sig ordentligt.

Kommentér på:
hvor mange klager

Annonce