{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.382 visninger | Oprettet:

Og så græd Natascha {{forumTopicSubject}}

Vi har sovet længe idag, så vi stod op for 45 minutter siden. Jeg giver hundene deres mad, de er ude og tisse osv. Så skal jeg i gang med min morgenmad, bedst som jeg sidder der banker det på døren.

"Jeg får da først besøg kl 10?" tænker jeg. Går ud i gangen og kan se et postbud, med en pakke i hånden.

"Hvad har kæresten nu bestilt?", når jeg at tænke inden jeg åbner.

"Natascha Andersen?" Siger han, "Ja" svare jeg selvfølgelig.

"Værsågod" siger han, giver mig pakken og går.

Og ganske rigtigt der står mit navn, og min adresse på pakken. Men jeg har jo ikke bestilt noget, jow jeg har bestilt hundepoter til at sætte på bilen. Men de kommer sgu da ikke i en kasse!
Ryster kassen, og den rasler, ej hvad er det her?!

Ud i køkkenet fat i en lille kniv, og så åbne kassen. Alle er spændte, jeg har en hund på hver side af mig, som er ligeså spændt som jeg smiley

Da jeg åbner kassen, ligger der et lille kort øverst. Jeg tager det, og læser det:

"Til Musashi og Zippo.
XXX, XXX og XXX synes lige der skulle lidt lækkert med, sammen med de dumme piller. KH XXX :)"

Jeg vælger at holde navnene anonyme, af hensyn til pakkens afsender. Men det kan jo være personen giver sig til kende.

Og så blev der ellers åbnet for vandet, nej hvor jeg græd og grinte samtidig. De kære hunde vidste ikke om de skulle logre, eller trøste smiley

Da jeg skrev om Musashis lidelse herinde, fik jeg en privatbesked fra en bruger. Som gerne ville give mig glykosaminpiller, jeg takkede i første omgang nej, da jeg ikke ville virke grådig.
Men personen sagde at hvis jeg en dag kunne hjælpe en anden i nød, ville h*n gerne give mig disse piller. H*n havde lige fået noget hundefoder gratis af en anden, så h*n mente at h*n nu kunne betale sin "gæld" ved at give mig piller. Det nye slags kædebrev, som h*n kaldte det smiley

Jeg mente at det lød fornuftigt, og sendte navn og adresse. Men jeg havde da aldrig forvnetet at få så meget. Jeg tænkte en 10-15 piller, men så får jeg dette. Jeg kan slet ikke takke denne bruger nok, jeg er så taknemmelig smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Og så græd Natascha
Kommentér på:
Og så græd Natascha

Annonce