1.915 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

Jeg holder aldrig mere fødselsdag! Jeg holder aldrig mere fødselsdag!

Har haft et par indlæg om min 30 års fødselsdag.,jeg holder normalt ALDRIG fødselsdag..men i år inviterede jeg mine nærmeste hvilket blev til 25 mennesker i vores lille 70 kvm lejlighed. I dag blev min kæreste så ringet op af hans faster som grædende fortalte hvor sur, vred og skuffet hun var over ikke at være inviteret med til min fødselsdag! Come on, det er hans faster, som vi ser max 2 gange om året, og der var vitterligt ikke plads til flere i vores lejlighed., og igen det er hans faster, jeg havde selvfølgelig inviteret svigermor/ far osv , men længere ude i hans familie havde jeg ikke liiiige tænkt på!!
Så nu vil faster ikke invitere mig til noget mere..,(hvor ærgerligt) ...

Det skal siges at faster altid inviterer min kæreste og hans to søskende på juletur hvor det kun er dem, så Havde altså ikke skænket tanken at hun ville føle sig SÅ TRUFFET!
Omg jeg melder mig ud af det her liv

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg holder aldrig mere fødselsdag!
  • #1   13. okt 2013 Det er ikke nemt at gøre alle tilfredse smiley Jeg havde gjort som du inviteret de nærmeste og dem man ser tit, så hun var heller ikke blevet inviteret her...
    Håber dog du havde en god dag smiley

• #2   13. okt 2013 Skub det helt væk, den her sidder på hende, ikke dig. Hun kan tydeligvis ikke se ud over hendes egen næse.

• #3   13. okt 2013 Utroligt alt det drama der kan komme ud af en fødselsdag...
    Utroligt folk ikke kan tænke længere end til deres egen næsetip, håber du havde en god dag på trods af alt.

• #4   13. okt 2013 hop op og fald ned på det

hvis nogen spørg så fortæl hvorfor, som du har gjort her, og ellers læg det fra dig - det er hverken dit problem eller din skyld at hun reagere sådan !

• #5   13. okt 2013 Skidt med hvad hans faster mener, tænker og føler. Det var dit valg hvem der skal inviteres til din fødselsdag, og jeg ved udmærket godt hvor begrænset man er i en lille lejlighed.
    Du skylder hende hverken en undskyldning eller forklaring smiley

• #6   13. okt 2013 Jeg tænker at der er noget andet galt med den dame. Voksne mennesker som er helt velfungerende reagere ikke sådan der.

• #7   13. okt 2013 Tænk hvor smålige nogle mennesker kan være o.O

• #8   13. okt 2013 Jeg er så sur og ked af det over den opringning. smiley
    Plejer altid at forsvare hende i andre sammhæng når samtalen kommer ind på hende og hun ikke er tilstede..men det er slut.. Nu har jeg selv oplevet hendes værste side smiley
    Overvejer om jeg skal skrive til hende på facebook? Har ik hendes nr men er venner med hende derinde(blev jeg for 2 måneder siden ca).. Og så skrive hvorfor hun ikke var inviteret?
    Vi er hverken gift eller har børn så føler ikke jeg skylder nogen noget..som sådan.,men gider da heller ikk være i bad standing for noget jeg ikke føler er fair smiley

• #9   13. okt 2013 åhhh jeg bliver så træt.. smiley
    bliver 10 år ældre om præcis en uge, og ... jeg holder IKKE fødselsdag, gider ikke, magter det ikke, og så tror jeg desuden jeg vågner med en depression, gider heller ikke træde ind i de næsten-gamles-rækker som mine unger kalder det smiley
    så.. jeg siger op, strejker, eller noget! smiley

• #10   13. okt 2013 MLA fornuftigt at strejke! Jeg holder heller ikke fødselsdag igen sådan her thats for sure! smiley

• #11   13. okt 2013 seriøst hvis trunten ikke inviterer dig med til noget, kan hun sgu heller ikke regne med at det fungerer den anden vej. Og helt ærligt - har du 'mistet' noget på den konto? Det tror jeg umiddelbart ikke, og så ville jeg trække på skulderen og komme videre.
    Mht at kontakte hende via fjæsbog eller andet... nøh, det havde jeg ikke gjort. Hvis hun var så skuffet over ikke at være blevet inviteret med, så skulle hun kontakte DIG og ikke køre det igennem din kæreste.

Ignorer det og kom videre med dit liv... og tillykke med at være trådt ind i de voksnes rækker smiley

• #12   13. okt 2013 Bliver seriøst så TRÆT af det fnidder.. hvem der inviterer hvem og hvorfor og hvorfor ikke, og hvem der burde være med og ikke burde, hvis jeg ikke kommer med, kommer du aldrig mere med til mit, brødre der ikke kan være i stue sammen pga. en gammel fejde OM EN PLAYSTATION?!! jo seriøst.. brøderene er over 50 begge to!! en mor der ikke kan fordrage hunde, og ja, min søde far er ikke mere, så.. nej, jeg gider ikke holde familietamtam ud over de nærmeste.
    TRIST når det skal være sådan.

• #13   13. okt 2013 og for resten! Hjertelig tillykke med fødselsdagen smiley

• #14   13. okt 2013 Først - tillykke med fødselsdagen smiley

Og så vil jeg sige, at det jo er dig, der bestemmer, hvem du vil invitere til din fødselsdag.
    Ja, det er da super-ærgerligt, at din kærestes faster bliver skuffet, vred og ked af det over ikke at være inviteret med - men jeg synes helt ærligt, at det siger mere om hende end om dig smiley Det er i mine øjne en barnlig reaktion, der er helt ude af proportioner.

Jeg inviterede da heller ikke onkler, tanter, fætre osv. med til min 40 års fødselsdag. Jeg inviterede dem, som jeg gerne ville se, og som jeg gerne ville fejres af.
    Jeg nægter at invitere mennesker, som jeg ser én gang om året, og som ellers ikke besøger mig (eller omvendt for den sags skyld ;)).

• #15   13. okt 2013 Tillykke med dagen,

Du skal ikke kontakte hende og forklare, bare ignorer denne opførsel.
    Det bliver jo nok ikke sidste gang fruen bliver fornærmet...

Og hvis du endelig vil række hånden frem så inviter hende over til en kop kaffe en anden dag smiley

• #18   13. okt 2013 Fuldstændig enig med Mike her - sådan ville jeg også gribe det an.

• #19   13. okt 2013 Mike og Bente, jeg ville nok også gøre det som Mike skriver smiley Men..... smiley jeg har også klikket på dem der skriver hun ikke skal, fordi jeg tror de har mest ret, tror ikke hun tænker ret langt, så det ville nok være spildt energi for Julie og sikkert komme til at fylde mere end nu hos hende, hvis hun alligevel ikke rigtig har noget med hende at gøre, er det så værd at spilde krudt på?

• #20   13. okt 2013 Rotterne, ja og "F*ck det" smiley betalte gæsterne entre, så kunne man nok mere end man ellers kunne, alt koster jo.... det vigtigste er personen der har f.eks. rund fødselsdag har en rigtig god og uforglemmelig dag smiley
    Håber da ikke han laver deres biler gratis, for hvorfor skulle han når han ellers ikke har noget at gøre med dem..... at lave noget gratis for nogen kan man når man lyster, men leve af det kan man ikke, der skal penge i kassen når det er hans job smiley

Tilføjer: I må "rotte" jer sammen og sige stop smiley *Krammer*

• #22   13. okt 2013 Rotterne, hjalp de med noget den anden vej, så er det vel okay, men ellers nej....

Hehe så er der da råd til det helt store i en lejet festsal smiley

Det har du ret i, vi respektere det, men det kan også betyde dem med børn så ikke kan komme, der skal jo nogen til at passe dem, hvis de er til fest hele bundet, så bliver man nok hjemme, eller i hvert fald en gør smiley

• Beanmor *
    Beanmor * Tilmeldt:
    okt 2012

Følgere: 1 Hunde: 3 Svar: 225
    #24   13. okt 2013 Måske faster føler at hun er tæt knyttet til jer og nu opdager at det ikke er helt gengældt. Den må da også gøre lidt avs.

• #25   13. okt 2013 Beanmor.. Jamen jeg kunne altså rigtig godt li faster og hendes mand..men min egen faster var heller ikke inviteret med.. Snakker vitterligt aldrig med dem, medmindre vi møder dem til fødselsdage rundt i familien.. Er bare lidt chokeret over denne udmelding fra faster..den havde jeg ikke det komme ;(

• #26   13. okt 2013 Åh nej får allerede dårlige nerver over mandens runde fødselsdag tilsommer smiley

• #27   13. okt 2013 Lotte, køb et par biletter også tager I 2 på ferie hehe

• #28   13. okt 2013 Årh hvem der bare kunne. Men svigerfar synger på sidste vers og min svoger bor i new Zealand og kommer hjem, så det er måske sidste gang alle er samlet.....men glæder mig på ingen måder!!!

• #29   20. okt 2013 er bare ikke nemt at gøre alle glæde.

Kommentér på:
Jeg holder aldrig mere fødselsdag!

Annonce