Verdens DÅRLIGSTE dag!!! {{forumTopicSubject}}
Arhhhh..... jeg er lige starte på gymnasiet idag og jeg er bare så skide sur... for det første er det en lorte klasse jeg er kommet i... fyldt med duller der kender hinanden og så står jeg bare der og kender ikke nogen... Og for det anden så har jeg valgt forkert linje... jeg skulle have valgt matematik, kemi og biologi istedet for matematik, kemi og fysik.... uhhh... og jeg snakkede med dem nede fra kontoret i dag, for at hører om jeg kunne skifte retning... så sagde de at hvis der ikke var nogen der hoppede fra b. klassen (den klasse jeg gerne vil i) så kan jeg først skifte retning til JUL!!!!!!!..
Uhhhh... er bare så sur lige nu.....!! trængte lige til at komme ud med...
maj 2005
Følger: 102 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 545 Svar: 14.746
Håber at du lærer nogen at kende i det mindste :o)
Det er ikke sjovt at blive holdt udenfor.
maj 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 1.750
maj 2005
Følger: 102 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 545 Svar: 14.746
Ih håber sådan at du får lov til at skifte klasse hurtigst muligt *ss*
Ellers er det da ikke til at holde ud *ss*
maj 2006
feb 2006
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 64 Svar: 288
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.242
Er der virkelig ikke noget at gøre - jeg ved godt at de ikke kan trylle - men alternativt, så er det jo dig der går og så er du Sorteper.
Men som du selv siger, så bliver du nødt til at give det tid, men hvor længe? Hvis du skal gå rundt og være ked af det, så kommer du jo aldrig rigtig i gang, og så bliver det bare endnu hårdere.
Godt at du har din dejlige hund, den kan du bruge til trøst, når du kæmper dig igennem de første "sure" dage - håber der snart er en løsning for dig.
Hilsen Gitte
maj 2006
maj 2006
Jeg vil prøve at snakke med ham i morgen, og fortælle ham hvor vigtigt det er at jeg flytter klasse... Jeg kommer jo til at spilde et halvt år på det.. og det er altså rimeligt meget når det kun er 3 år jeg skal gå der... Jeg tror jeg vil prøve at overtale ham til at gøre en undtagelse bare denne ene gang, og så love at være en god elev...
Verdens DÅRLIGSTE dag!!!