Ekstrem dårlig timing :( {{forumTopicSubject}}
Nej nej nej! Det kan simpelthen ikke passe at jeg skal ligge syg nu! Har haft ondt i halsen siden mandag, men nu har jeg brugt det meste af natten på at pudse næse, og hoste slim op Nu ligger jeg så under dynen med lunger der raller ved hver vejrtrækning, og kan mærke feberen snige sig langsomt ind på mig! Ekstrem dårlig timing, nu hvor kæresten ik' er her til at tage sig af mig, men jeg derimod har en aktiv hund, som jeg skal tage mig af
Kæresten er taget på tur med drengene til træf på toppen, hvilket jeg er rigtig glad for, da han har fortjent en rigtig god weekend i selskab med sine venner, jeg under ham det virkelig, men ihhh hvor er det bare surt at jeg så ligger mig syg 2 dage efter han tog afsted, og han kommer først hjem på søndag, så jeg er bare helt alene i lejligheden med min skønne Milo, og til trods for at han er dejlig træt i dag efter en laaang og begivenhedsrigdag i går, hvor jeg var på en 2 timer lang gåtur på vesterengen med Milo og hans nye veninde mille, og de løb rundt, legede og tumlede, og var i søen og bade sammen, og derefter var til rallytræning i1½ time, så har han jo stadig behov for at komme ud og tisse og bevæge sig lidt, men jeg kan virkelig bare slet ikke se hvordan jeg skal finde kræfter til at komme ud med ham alle de gange han fortjener Føler mig som verdens dårligste mor, og overvejer at sende ham ned til et vennepar længere nede af vejen, som har en hund som han leger rigtig godt med, for så har han både selskab og en dejlig have at være i, men så kommer jeg til at være helt alene, Milo ligger trods alt og passer på mig, og holder mig varm, så den egoistiske side i mig ønsker at han skal blive hos mig, men jeg tror det vil være bedst for ham at komme ned og lege med sin hundeveninde bare lige et par timer..
SUK!
Ved egentlig ikke hvad jeg vil med denne tråd, nok bare lige sætte ord på min frustration
God weekend til jer alle
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.329
jun 2009
Følger: 232 Følgere: 96 Hunde: 11 Annoncer: 1 Emner: 138 Svar: 3.006
maj 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 52 Svar: 374
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.881
Jeg er single og dermed alene om hund. Så kommer hun bare kun lige ned og får lavet det hun skal og så op igen..
Giv ham hans foder i en tom colaflaske, så han skal arbejde for at få det ud.. Gem guffer rundt i lejligheden osv..
Og så et god bedring til dig
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 90 Svar: 1.360
har lige været der og som jeanette er jeg singel, bare med 4 hunde!
puh det hårdt, men leg i haven - hjernearbejde derhjemme så skal vuffer nu nok blive glad og tilfreds
go bedring
maj 2010
Det jeg er mest bekymret omkring er hvor længe han mon egentligkan holde sig, jeg mener Milo er rigtig god til at holde sig, men inderst inde kan jeg ikke lade være med at tænke på om han i virkeligheden bare ligger og tænker:" jeg skal tisse, uhhh hvor skal jeg bare tisse, trænger virkelig til at tisse, men det ser ikke ud som at mor har tænkt sig at stå ud af sengen, og jeg tisser jo absolut ikke indenfor, så jeg kan nok godt holde mig lidt endnu, så kan jeg give hende tegn når jeg virkelig er ved at sprænge", og det kan da umuligt være sundt for blæren?
Han var sidst ude og tisse i går aftes klokken 23.30 og han ligger bare helt stille og sover nu her, og viser ingen tegn på at skulle være tisse eller skidetrængende, men jeg burde jo fakisk have være nede med ham i morges klokken 10 da jeg vågnede, men kæmper virkelig en kamp lige nu, bør jeg ikke gå ned med han senest med det samme??
Hvor længe kan hunde holde sig? SUK den skyldfølelse
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 10.994
Og DET er bestemt synd for hunden .... :O)
sep 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 30 Svar: 367
Det tager toppen af feberen og ubehaget,så du i løbet af en lille times tid får det lidt bedre og dermed kan gå en luftetur med ham.
Vil tro at han efterhånden er noget trængende....
maj 2010
^^ du har så evigt ret.. Jeg skal nok lige mande mig op nu!
"og hvis du ikke hurtigt får det bedre , så kommer hunden jo ikke ud , før på Søndag , når kæresten kommer hjem.. Og DET er bestemt synd for hunden .... :O)"
^^ her tager du så bare grueligt fejl, jeg ligger nemlig og er ved at få arramgeret at én veninde fra blokken som har en unghund, kommer op og henter Milo med ned og tisse og skide hver gang hun går med sin egen såå..
Hanne N: God idé, det gør jeg lige med det samme og så må jeg lige mande mig op og få mit slatne feberramte krop ned af de trapper Så kan jeg gå i seng med bedre samvittighed igen
jul 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 1.338
Så prøv at se om du kan komme ud ellers krydser jeg finger for at din veninde kan hjælpe dig.
maj 2010
Men jeg fandt heldigvis en løsning så han har været ude og gå to gange idag, første gang klokken 14 hvor han tissede 3 gange og sked én gang, jeg gik en tur ned til netto og købte en masse knorr minestrone suppe og så hjem under dynen igen, og Milo ligger bare ligeså stille og putter sammen med mig, og så aftalte jeg med en nabo at hun kom op og hentede ham når hun skulle ud med sin egen bette bullerbasse, så hun kom her kl.17.30 og tog begge hunde med ud på en halv times lang gåtur hvor Milo både fik tisset og leget med Bimse, og så lovede hun at hun ville tage ham med på aftentur også
Det jo mest fordi jeg ligger og sover det meste af tiden, og Milo vækker mig ikke, såå hvis ikke jeg selv vågner så kan det være at jeg bare sover hans gåture væk.. Men det virkelig rart med nogle flinke naboer der lige vil træde til
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.329
Man kan hvis man vil.
Jeg har også været single og måtte ud med hunden uanset hvor skidt jeg har været. En gang hvor jeg havde mavesyge (diarre og opkastninger konstant) brugte jeg en time på at komme ned af trappen, få tøj på, give hunden snor og så ud i orkanen og gå tur (december 1999 - hvis nogen husker den storm). Det er bare en af de ting man er nød til hvis man er alene og har anskaffet sig husdyr som skal luftes.
Rigtig god bedring.
Ekstrem dårlig timing :(