{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
766 visninger | Oprettet:

Rette i ansøgning {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder og skal rette min kærestes ansøgning, eller i hvertfald lige kigge den igennem. Er ikke nogen haj til dette. Er der nogen af jer som har lyst til at læse den og evt. komme med retteleser/inputs? Jeg ved godt I ikke kan sige så meget til det personlige, da I jo ikke kender min kæreste. Men måske I synes noget er helt hen i vejret? Han søger arbejdsplads som it-supporter.

Ansøgning til SDU.

Jeg er en frisk fyr på 23 år, der efter min studentereksamen, nu er i gang med en IT-supporter uddannelse på Syddansk Erhvervsskole.

Jeg er blevet færdig med skolens grundforløb, med en eksamens karakter på 10, og er nu ved at være klar til et praktikforløb. Lige nu er jeg i gang med et 3 månedersvuf forløb ude ved jer, i servicedesk syd. Jeg er rigtigt glad for at være herude og synes det er en rigtigt god arbejdsplads, med masser af dejlige mennesker. Jeg trives allerede rigtigt godt herude, og får snakket rigtig godt med folk. Jeg vil være meget taknemlig for at komme til samtale hos jer.

IT og computer har altid interesseret mig. Lige siden jeg fik en computer mellem hænderne første gang, har jeg været fascineret og nysgerrig efter at lære mere om computer. Jeg skilte og samlede min første computer, da jeg var lille dreng. Interessen er stadig meget stor, og jeg har selv opbygget min egen computer.

Som IT-supporter elev vil jeg kunne hjælpe jer med, computer opsætning, lave netværk, reparationer, vedligeholde jeres computere, lave power points m.m. Jeg vil kunne hjælpe den enkelte medarbejder med hverdagens IT udfordringer.

Jeg har gennem mine studiejobs arbejdet en del med kunde betjening. Jeg har god erfaring med kundekontakt, både den personlige og gennem telefonisk kontakt. Erfaringer jeg har opnået gennem jobs som tjener og telefonsælger.

Som person er jeg ansvarsbevidst, jeg er hjælpsom og har et godt humør. Jeg kan godt lide at hjælpe andre ved at løse deres IT-problemer og på den måde kombinere det menneskelige med det tekniske. Kompetencer, som min morfar og andre familiemedlemmer har god glæde af i deres hverdag.

Jeg tror, jeg vil kunne gøre god gavn hos jer, som praktikant. Jeg ser frem til at kunne gøre en forskel netop hos jer.

Venlig hilsen

Kristian Bendixen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rette i ansøgning
Kommentér på:
Rette i ansøgning

Annonce