{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
789 visninger | Oprettet:

influenza {{forumTopicSubject}}

Andre der allerede er influenza- agtig ramt ...

Har haft sådan efterårsagtig ondt i halsen ca. 1½ uge, men ikke slemt og mest om morgenen ..

sidste weekend havde vi gæster hele weekenden, Ipsen var ny steriliseret ..
Jeg har MONSTER travlt på arbejde (ved godt det er smart at sige), og ved næste uge når jeg ikke det jeg synes jeg skal ...

Havde HELT vildt glædet mig til denne weekend med det gode vejr.... manden arbejder og sover, yngste barnet som bor hjemme lidt endnu er ved kæresten, og de 2 ældste havde planer ,,,, så jeg og hundene kunne få stort set weekenden for os selv ...

Ipsen totalt på toppen....Havde set skov og strand, lange ture, timer ude ....

Vågner storfrysende, hostende, nysende i morges, ondt i arme, ben ryg, overalt, det trækker op i det ene øre og øjnene brænder, har bare sovet, drukket te, spist piller og måtte sende manden i skoven med hundene inden arbejde ....

øv øv og atter øv .....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  influenza
  • #1   28. sep 2013 Øv da du ikke fik den weekend du ville Hanne, og god bedring til dig!! smiley

Jeg er blevet forkølet, er snottet og øjnene løber lidt, plus lidt hovedpine og er slet ikke på dupperne, håber det er noget hurtigt noget for har ikke tid til det, gik ikke udenfor i går, men i dag gjorde jeg da jeg har planter der skal i et bed af træ som jeg skal nå at ha færdigt inden der kommer frost....

• #3   28. sep 2013 @ Aino, min mand og datter har været lidt ramte også på hver sin måde, men synes nu det har taget et par uger for dem begge ...

Det værste er jo at man ikke får den opladning man ved man har så meget brug for ....

@ Allergisk, netop som du beskriver, det er som om det er 2 ting der kommer oveni hinanden .... Krads i halsen havde jeg sidste uge, med hoste , her er det så snotten og feber der er nu ....

Måske vi bliver IMMUNE resten af vinteren ..... håbe, håbe, håbe ....

• #4   28. sep 2013 Hanne, ting foregår i slowmotion smiley

Jeg håber sammen med dig smiley håbe, håbe, håbe.... selvom min fornemmelse siger mig at man nok render ind i det ene efter det andet, sådan plejer det at være, men der sker jo ikke noget ved at håbe på det modsatte smiley

Også god bedring til dig Allergisk smiley

• #5   28. sep 2013 God bedring til jer sygdoms-ramte. Håber I snart er på toppen igen smiley

Her er der...7-9-13...heldigvis ikke noget at spore smiley Og har ligesom jer slet slet ikke tid til at ligge. Er startet i lære og har indtil videre ikke mærket noget endnu. Synes ellers tit det viser sig ved sådanne skift i ens hverdag smiley Jeg krydser fingre og håber på at være usynlig for snue og dårligdom smiley

• #6   28. sep 2013 Tja, her har den også stået på snot og nys de sidste par uger, men da jeg kom hjem fra arbejde onsdag, stod den også på feber og "rystefrost", så fik jeg ondt i halsen, og da jeg stadig havde høj feber torsdag, måtte jeg blive i sengen, det samme fredag, i dag har jeg så prøvet på at komme lidt på højkant, men jeg ved ikke lige hvor heldig jeg har været med det.

Dyrene her i huset synes det er lidt fladt:-) De gider hverken det ene eller det andet, når deres mor ikke kommer med, så på med termokedeldragten og ud af vagten:-)

Rigtig god bedring til jer alle:-)

• #7   28. sep 2013 Tja, jeg sidder i Rio med ondt i halsen.. Det er den sk*de aircondition de har over alt.. Fra 35 grader til ISkoldt.. Det er ikke så sjovt...

• #8   28. sep 2013 God bedring Lise-Lotte smiley hehe det er da ellers godt du har sådan hunde, at de ikke er total overgearet imens du er syg smiley

Fredsfyldt, kedeligt når du er på ferie smiley

• #9   28. sep 2013 Rigtig god bedring til jer der er syge..

Jeg har gået og frosset som en gal i den sidste uges tid.. Tænkte at det bare var fordi at jeg havde tabt mig lidt og at jeg ikke har taget en varmere jakke på..
    Fandt så idag ud af at det er fordi at jeg render rundt med en temp. på 38.. smiley

Men udover feberen og at jeg fryser.. Så har jeg det helt fint... smiley

• #10   28. sep 2013 Mine hunde var trods skovturen med manden, totalt overgearede til aften, de drønede rundt og legede " fang mig" med megen lyd på et kvarters tid, men godt de kan klare sig selv ....

@ fredsfyldt øv bøv, langt væk og ikke på toppen er træls ... og ja aircondition er både godt og skidt .....

• #11   28. sep 2013 Rejser hjem i morgen og gæt hvad der er på flyet.. Koldt........

Lucky me!

Glæder mig dog til at komme hjem til hunden (og dansk mad) smiley

• #12   28. sep 2013 God tur hjem ..... tag et tæppe omkring dig ....

• #13   28. sep 2013 Det kan være et kedeligt bekendtskab sådan en aircon. Synes de har tildens til at lugte muggent og ikke særlige rene smiley

Fredsfyldt - Pak lidt lunt tøj i håndbagagen...synes tit kulden allerede kan være styg i lufthavnen. Og så bed om tæpper på flyet...det kunne være du kunne tiltuske dig et par stykker smiley

Og der er intet som dansk mad efter en udenlandsrejse smiley

• #14   28. sep 2013 Jeg fik influenza for to uger siden smiley En rigtig sur omgang der varede i en uge!

Rigtig god bedring smiley

• #15   28. sep 2013 Ja der er tæpper og puder på sæderne, har joggin bukser, tykke sokker og en hættetrøje med. Så skulle være nogenlunde dækket ind, vi har fløjet så meget på turen at det hænger mig ud af halsen.

Linda. Der er meldt ud at der skal være rugbrød og leverpostej når jeg kommer hjem smiley Årh hvor skal jeg lige mæske mig med stegt flæsk! smiley
    Har tabt et par kilo efter en uge i junglen haha smiley

• #16   28. sep 2013 Ha ha ha smiley Det lyder præcis som den menu jeg plejer at bestille efter længere rejser smiley Da min klasse og jeg vendte hjem efter vores studietur i 2.g...rundrejse i Ghana...havde min mor købt en liter mælk på en tank på vej ind til lufthavnen. Den var hurtigt væk smiley Vi havde nærmest levet af lunkent kildevand og digestive kiks i 2 uger...behøber jeg sige, jeg ikke ynder den slags kiks mere smiley

• #17   28. sep 2013 Årh ja, lækker iskold mælk... Ikke det langtidsholdbare møg de har her smiley

Er godt træt af ris og bønner, for slet ikke at nævne fisk! smiley

• #18   29. sep 2013 Har os lige været ramt. Det er nok 14 dage siden.

• #19   29. sep 2013 Linda, hahaha forståeligt smiley

Ønsker alle god bedring smiley

Kommentér på:
influenza

Annonce