{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  influenza
  • #1   12. jan 2009 Det beskriver vel meget godt hvordan jeg har det, bortset fra at jeg kun fryser.... Ikke ondt i halsen??? (det plejer jeg altid at have når jeg har haft influenza, men er ikke engang forkølet lige nu)

• #2   12. jan 2009 jep har lige lagt syg en uge:( første dage var det svimmelhed, kvalme, kogte og svedte på skift.. efter nogle dage fik jeg dårlig mave og alle dage hostede jeg mere eller mindre og føltes som om jeg ikk ku få luft..

men nu jeg frisk igen.. nu jeg bar svimmel idag, lidt som hvis man ikk har drukket nok med det har jeg:(

• #3   12. jan 2009 der er forskel fra person til person nogle er bar dårlige, nogle får kun hovedpine og feber andre får som mig hele turen:( det kommer oftes an på ens immumforsvar..

• #4   12. jan 2009 de første 2 dage havde jeg ondt over det hele, feber, klump i halsen % førkølet og bare sløg. på 3 dagen og til i dag 6 dagen meget forkølet % feber ondt i hovedet og ørende sløv og afkræftet..

Jeg ønsker dig rigtig god bedring. råd drik varmt the med honning og tag et tørklæde om halsen måske det kan forebygge lidt. og giv det tid.

• #5   12. jan 2009 Joh tak har været hele turen igemmen og slutter nu med lungebetændelse. Så nu gider jeg ikke være syg mere altså.

• #6   12. jan 2009 Jeg lagde i sidste uge og troede at nu var det væk meen nææh nej, så det er ondt i halsen, en masse hosten, øjne der svier, fryse/svede ture, kvalme og lidt opkast også øm i hele kroppen.. det er rigtig træls, og er lige begyndt på ny uddannelse, sys ik det er fedt og lig syg i første styk tid :S Øv øv

Kommentér på:
influenza

Annonce