683 visninger
|
Oprettet:
Den nye skolereform {{forumTopicSubject}}
Det bliver vel nok godt i nogen kommuner....
Her et eks. på hvor skolebørn måske skal tilbage i børnehaven og blive passet i ydretimerne.
Gad vide hvem der udover kommunen vinder noget på den reform
http://www.bupl.dk/fagbladet_boern_og_unge/nyheder/hjoerring_vil_nedlaegge_sfoer?opendocument
dec 2006
Følger: 8 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 2.504
Utroligt forældre og os pædagoger lader os køre over på den måde! Og værst af alt kigger stille på at familier, pædagoger og børn går i stykker..
sep 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 520
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 59 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
Men ok, kommunen sparer en masse penge
sep 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 520
jan 2006
dec 2006
Følger: 8 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 2.504
Men som en kollega sagde til mig, da nabo skolen ville have lidt støtte "ja hvorfor skal de ikke have de samme opgaver vi har?!"
Tjooooo måske fordi det i sandheden køre af helvedes til for os?!?! Vil vi byde vores lærer kollegaer hvad vi går igennem?? Vores børn går igennem?
Der er intet sammenhold... Desværre!
Også lige en anden ting som provokere mig voldsomt.. Frivillige??? Frivillige skal varetage vores opgaver???
Hvorfor brugte jeg lige næsten 5 år på at blive dygtig til noget som frivillige åbenbart klare i fremtiden...
Synd at man ikke synes børn er mere værd...
jan 2006
Et tænkt eks.
Peter møder 7.15, i børnehaven, derefter skal han i skolen, eftermiddagen med evt. frivillige voksne og bliver han hentet efter 15.30 skal han tilbage i børnehaven igen.
Tænk lige hvor mange voksne han skal forholde sig til i løbet af en hverdag
Er godt nok spændt på at se regningen på det om 10 år.....
Undrer mig i den grad over forældrene ikke har fået "blæst" det her op og fået gang i en kæmpe diskussion ?
Den nye skolereform