{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
900 visninger | Oprettet:

L H
L H
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 133

Hjælp til at finde/fange kat {{forumTopicSubject}}

I morges da jeg gik tur med min hund hørte jeg en lyd som jeg på daværende tidspunkt troede var nogle fugle. Senere på dagen kunne jeg godt høre det var en kat, men tænkte ikke lige over det.

Nu har jeg så lige været ude og gå og kan stadig høre katten fra nøjagtig samme sted. Jeg kan ikke finde ud af præcis hvor den er for lige så snart jeg kommer nogenlunde tæt på stopper den med at miave. Jeg er lidt bekymret for den for jeg tænker at en rask/uskadt kat ikke sidder samme sted hele dagen og miaver.

Nogen der har et godt råd til hvad jeg kan gøre?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til at finde/fange kat
  • #1   11. sep 2013 nu er det jo mørkt, er der træer deromkring, eller huller .... lyder lyden som oppe fra eller nedefra .....

Du kan jo nok ikke gøre meget i aften, men er der ikke noget med man kan ringe til Falck ....

• #2   11. sep 2013 tur med lommelygte?

• #4   11. sep 2013 Katte kan komme ind mange underlige steder, og nogen gange ikke komme ud igen. Vi måtte engang save naboens garagetag i stykker for at få vores kat ud, det skete kun en gang på 10 år, så den lærte noget.

• L H
    L H Tilmeldt:
    jun 2013

#5   11. sep 2013 Jeg tror efterhånden jeg har lokaliseret det til nogle buske (har lige været ude igen med en lommelygte) min hund er desværre ikke til den store hjælp for han kunne ikke være ret meget mere ligeglad.

Nu prøver jeg lige at spørge hende ovenpå om jeg må låne hendes hun - den har lidt flere drifter end min. Så hvis jeg ikke svarer er det fordi jeg ligger og roder i en stor busk/hæk

• #6   12. sep 2013 spændt på at høre hvordan det er gået

• L H
    L H Tilmeldt:
    jun 2013

#7   12. sep 2013 Jeg kom så tæt på at jeg fandt ud af at det er en lille bitte killing. Den løb afsted i fuldt firspring da jeg kom i nærheden så den ser ikke ud til at fejle noget fysisk. Lige nu sidder den og gemmer sig inde hos naboen, men vi prøver at lokke den ud med lækker mad.

Den virker dog ikke til at være vant til mennesker

• L H
    L H Tilmeldt:
    jun 2013

#8   12. sep 2013 Så er killingen blevet indfanget af en venlig kvinde der har taget den med hjem for at se om hun kan få den på ret køl. Tror ikke den er meget mere end 4-5 uger

Kommentér på:
Hjælp til at finde/fange kat

Annonce